• 09121873820
  • تهران_سعادت آباد_میدان کاج_خیابان سوم غربی

جدید‌ترین مدل‌های سقف کاذب رابیتس و بهترین نصاب سقف راویز

سقف کاذب رابیتس را میتوان به دو شکل منقش به طرح یا زیر‌ساخت دیگر سقف‌های کاذب مورد استفاده قرار داد. پیش از اجرای انواع سقف کاذب بر اساس سلیقه خود، طرح پیشنهادی مشاوران و متراژ محیط، ابتدا باید سقف رابیتس را پیاده‌سازی نمود. تمام انواع سقف کاذب بر روی سقف اصلی نصب خواهند شد؛ اما امکان اتصال میان برخی از متریال‌های سقف کاذب و سقف اصلی وجود ندارد. در چنین مواقعی جهت ایجاد بستر لازم،  جلوگیری از وجود هرگونه شیب اضافی و تحمل وزن زیاد باید به پیاده‌سازی سقف کاذب رابیتس پرداخته شود.

استفاده از سقف راویز منجر به پوشش‌ تاسیسات برقی و ترک‌های سقف اصلی شده و با به‌کار‌گیری نور مخفی یا متمرکز، محیط دارای شکل خاص و شیکی خواهد شد. طی این مقاله در رابطه با سقف کاذب رابیتس و مزایا استفاده از آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. در صورت علاقه به کسب اطلاعات در خصوص نصب انواع سقف‌ کاذب و پیاده‌سازی سقف رابیتس در ساختمان هستید؛ تا انتهای این مطلب با کناف احسانی همراه باشید.

سقف کاذب رابیتس اطاق
سقف کاذب رابیتس بندی
سقف کاذب رابیتس بندی
سقف کاذب رابیتس پارکینگ
سقف کاذب رابیتس پارکینگ

منظور از سقف کاذب رابیتس چیست؟

رابیتس نوعی توری فولادی مشبک بوده و جهت پوشش‌دهی نما سقف استفاده خواهد شد. سقف کاذب رابیتس در اثر اتصال ورق‌های فولادی مشبک با ‌کمک مفتول‌ گالوانیزه رابیتس‌بندی به ‌صورت یک لایه به شبکه فرعی ساخته خواهد شد. وجود میله‌های افقی و عمودی برای مقاومت بیشتر رابیتس لازم و ضروری است. علاوه بر سقف کاذب میتوان هنگام پوشش دهی بتن سیمانی و گچ بری در ساختمان نیز از سقف راویز استفاده نمود.

به‌کار‌گیری رابیتس ارتفاع زیاد سقف را کاهش داده و سطحی صاف و بدون شیب اضافی ایجاد خواهد کرد. اکنون با ایجاد هارمونی میان طرح و رنگ سقف کاذب رابیتس با دیوار در کنار تکنیک‌های نور‌پردازی، نمای داخلی ساختمان را زیبا کنید. در صورت استفاده از  افراد ماهر و حرفه‌ای جهت نصب سقف کاذب رابیتس، طرح‌های ظریف و زیبا در محیط خلق کرده و جلوه خاصی به ساختمان ببخشید.

سقف کاذب رابیتس در ساختمان‌های مسکونی و اداری

سقف رابیتس با زیر‌‌سازی از نبشی و میلگرد، تشکیل شده و یکی از انواع سقف‌های کاذب به‌شمار خواهد رفت. رابیتس در ساختمان سبب پیوستگی میان سقف‌های کاذبی چون: پی وی سی و سطح‌های دیوار، خواهد شد.

 همچنین با وجود سقف کاذب رابیتس، بستر مناسبی جهت نصب انواع تاسیسات و اتصالات برقی شکل خواهد گرفت. با توجه به‌ نصب انواع سقف‌های کاذب در ساختمان‌های اداری یا مسکونی، استفاده از رابیتس نیز با استقبال چشمگیری مواجه شده است.

از مهم‌ترین کاربرد سقف رابیتس می‌توان به سر در‌ب ورودی ساختمان و مجسمه‌های تزئینی اشاره کرد. اما اصلی‌ترین بخش‌های مورد استفاده راویز در ساختمان، شامل موارد زیر است:

  • اتاق خواب
  • آشپزخانه
  • سالن اجتماعات اداره
  • سرویس بهداشتی
  • راهرو
  • پارکینگ
  • پذیرایی
  • اتاق‌های کارکنان و مدیران
سقف کاذب رابیتس پذیرایی

مراحل نصب سقف کاذب رابیتس زیبا

پیش از پیاده‌سازی مراحل اجرایی سقف کاذب باید نوع، وزن و طرح نهایی مورد انتخاب واقع شده و سپس نصب رابیتس بر روی سقف اصلی توسط نصاب ماهر و حرفه‌ای باید سه مرحله را طی نماید. این مراحل باید با دقت، ظرافت و حساسیت خاصی صورت گرفته و شامل موارد زیر هستند:

سقف کاذب رابیتس چیست
سقف کاذب رابیتس چیست
دیتیل سقف کاذب رابیتس
دیتیل سقف کاذب رابیتس

میلگرد‌های آویز

میلگرد‌های آویز هنگام نصب سقف راویز، به تیر آهن‌های ساختمان جوش داده خواهند شد. این میلگرد‌ها به‌دلیل تحمل بار اصلی سقف کاذب، باید در نهایت دقت و کاملا بر طبق طرح رابیتس نصب شوند. همچنین قسمتی از میلگرد‌ها، باید بیرون باشد تا اجرا راویز بر روی آن‌ها امکان‌پذیر شود. سپس میلگرد‌ها را خم کرده و به ‌واسطه مفتول‌های گالوانیزه یا دستگاه جوش، میلگرد‌های دیگر را به آن‌ها متصل کنند.

توری رابیتس

نصاب در این مرحله، توری رابیتس را بر روی میگرد‌های آویز قرار داده و آن را محکم خواهد کرد. جهت نصب توری به میلگرد‌ها، باید از سیم رابیتس‌بندی یا مفتول گالوانیزه کمک بگیرد.

گچ کاری

گچ کاری آخرین مرحله نصب رابیتس بوده و در این مرحله جهت ایجاد سطحی سفید و یکدست باید توری رابیتس را با گچ پر کرد. همچنین جهت شکل‌گیری بهتر طرح و پوشش بیشتر توری رابیتس، مرحله گچ کاری را چند بار باید انجام داد. مهم‌ترین نکته در این بخش، استفاده از گچ با‌کیفیت و به ‌اندازه است؛ در غیر این صورت باعث شکم دادن سقف رابیتس خواهد شد. پس از انجام این سه مرحله، نوبت به رنگ‌آمیزی رابیتس و اجرای تکنیک‌های نور‌پردازی سقف است. در صورت هماهنگی میان طرح و رنگ دیوار با سقف‌ کاذب رابیتس، فضا دل‌نشینی شکل خواهد گرفت.

تفاوت سقف کاذب رابیتس و کناف
تفاوت سقف کاذب رابیتس و کناف
سقف کاذب رابیتس سالن
سقف کاذب رابیتس سالن

رابیتس زیر‌ساخت دیگر سقف‌های کاذب

جهت نصب رابیتس به‌عنوان زیر‌‌ساخت سقف‌های کاذب، ابتدا تعداد قوطی فلزی بر اساس طرح راویز و اصول لازم برای استحکام لازم سقف کاذب، بر روی سقف اصلی اجرا خواهند کرد. سپس این قوطی‌های فلزی را، به‌واسطه میله‌های عمودی و افقی، به یکدیگر متصل کرده و  بعد سقف‌های کاذب چون: آسمان مجازی را به‌‌کمک سیم‌های مفتولی از جنس گالوانیزه به رابیتس وصل خواهند کرد. نصب رابیتس و سقف کاذب باید پس از انجام مراحل اجرایی به‌طور مثال اتصالات برقی و تکنیک نور‌پردازی باشد.

امکان نصب سقف‌های کاذب، مستقیما بر روی سقف اصلی به‌خاطر شرایطی چون: وزن سنگین آن‌ها وجود ندارد. با اجرا راویز علاوه بر کاهش ارتفاع، سطح یکنواخت و مستحکمی شکل خواهد گرفت. قبل از نصب رابیتس به‌عنوان زیر‌‌ساخت و انجام مراحل اجرایی سقف‌های کاذب، طرح و مدل باید انتخاب شود تا نصاب با ظرافت و حوصله کار خود را انجام دهد. تغییر ناگهانی سقف کاذب به‌طور مثال از کناف به پلکسی، باعث از بین رفتن وقت و هزینه بسیاری خواهد شد. هنگام نصب سقف کاذب چوبی به رابیتس، از میخ یا منگنه استفاده خواهند کرد.

سقف کاذب رابیتس و اندود
سقف کاذب رابیتس و اندود
سقف کاذب رابیتس یا کناف
سقف کاذب رابیتس یا کناف

نکات مهم اجرا سقف کاذب رابیتس

سقف کاذب رابیتس و گچ

نصب رابیتس نیاز‌مند صرف وقت و هزینه زیادی بوده و بنابراین هنگام اجرا آن بر روی سقف اصلی، باید نهایت دقت را به‌کار برد. پس از انتخاب طرح مناسب، نوبت به پیاده‌سازی آن ایده بر روی سقف اصلی بوده و این مرحله باید با دقت و ظرافت خاصی انجام داد. از نکات مهم هنگام اجرایی سقف رابیتس، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تعیین نوع سقف کاذب اجرایی
  • به کارگیری از متریال با کیفیت
  • استفاده از میلگرد فولادی نرم
  • رعایت کردن فاصله مجاز میان میلگرد‌های آویز
  • بستن با دقت توری رابیتس
  • تراز کردن
  • کاهش میزان پرتی گچ
  • ارزیابی و استفاده گچ با‌کیفیت جهت جلوگیری از هر نوع ترک‌خوردگی

مزایا استفاده از سقف کاذب رابیتس شیک

ایجاد طر‌های زیبا و لوکس به‌واسطه نصب سقف کاذب رابیتس، موجب استفاده زیاد از آن شده است. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از رابیتس، امکان به‌وجود آوردن هر نوع طراحی را با توجه به شرایط محیط و نظر مشتری خواهد بود. از دیگر مزایایی اجرا راویز، شامل موارد زیر هستند:

  • نصب سریع
  • مقاوم در برابر زلزله و حریق
  • طرح‌های ظریف و اشکال هندسی
  • زیرساخت دیگر سقف‌های کاذب
  • پوشش تاسیسات
  • قیمت مناسب
  • تنوع مدل
  • در دسترس بودن نیروی ماهر جهت نصب
قیمت اجرای سقف کاذب رابیتس

بهترین نصاب سقف کاذب رابیتس لوکس در استان تهران

استفاده از سقف کاذب رابیتس با استقبال بی‌نظیری در محیط داخلی و خارجی ساختمان مواجه شده است. با توجه به محبوبیت این نوع از سقف کاذب، طراحی و اجرا آن با هزینه بسیاری ‌همراه بوده و با توجه به این شرایط، نصب رابیتس را نمی‌توان به هر کسی سپرد. زیرا هنگام نصب سقف کاذب راویز توسط افراد غیر‌حرفه‌ای، نباید انتظار نتیجه دلخواه را داشت. اگر به‌دنبال نصب رابیتس در سقف آشپزخانه یا سقف اتاق خواب خانه خود هستید؛ پیشنهاد ما نصابان ماهر کناف احسانی است.

کادر خبره این مجموعه در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع سقف‌های کاذب به ویژه رابیتس تجربه بسیار داشته و در صورت اعتماد به کناف احسانی، به محیط زیبا و منحصر ‌به‌فردی خواهید رسید. هنگام انتخاب سقف کاذب، کسب اطلاعات لازم ، مشاوره رایگان و نصب رابیتس با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۷۳۸۲۰ کناف احسانی تماس گرفته و از خدمات ارزنده آن بهره‌مند شوید.

هزینه سقف کاذب رابیتس
هزینه سقف کاذب رابیتس
قیمت سقف کاذب رابیتس
قیمت سقف کاذب رابیتس

قیمت سقف رابیتس با‌کیفیت و شیک

به‌دلیل امکان اجرا طرح‌های متنوع و پوشش دهی مناسب از سقف اصلی، به‌کار‌گیری رابیتس با استقبال زیادی مواجه شده است. عواملی چون: طرح یا مدل سقف رابیتس، میزان هزینه نیروی کار و مصالح مورد نیاز مانند: گچ، نبشی و آویز تاثیر زیادی بر قیمت تمام شده نصب راویز خواهند گذاشت. با توجه به این شرایط، بهترین گزینه کناف احسانی است. نزدیک به دو دهه فعالیت در عرصه طراحی و نصب انواع سقف‌های کاذب، کناف احسانی را به مجموعه قابل اعتماد تبدیل کرده است.

با توجه به نوسانات موجود در بازار و عدم ثبات قیمت‌ها، با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۷۳۸۲۰ کناف احسانی تماس بگیرید. علاوه بر استفاده از مشاوره‌های رایگان کادر مجرب این مجموعه، با فروشندگان متخصص صحبت کرده و امکان خرید تمام مواد اولیه لازم جهت نصب رابیتس و سقف کاذب را از کناف احسانی برای خود فراهم کنید.

گالری تصاویر جدید‌ترین طرح‌های سقف رابیتس

در این بخش مجموعه تصاویر نصب سقف کاذب راویز یا رابیتس مربوط به سال جاری کناف احسانی را مشاهده خواهید کرد. این تصاویر شامل عکس‌های قبل و بعد از نصب رابیتس و سقف کاذب در محیط هستند. اکنون شما با مشاهده این تصاویر و مدل‌های متنوع پیشنهادی از سوی کناف احسانی، اقدام به انتخاب بهترین گزینه جهت نصب در محیط مورد نظر کنید. مراحل اجرایی آن را نیز با خیال راحت به نصابان حرفه‌ای کناف احسانی بسپارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات ارائه شده این مجموعه، از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ امکان ارسال پیام را دارید.

سوالات متداول

در این بخش به پرسش‌های احتمالی شما در رابطه با سقف کاذب رابیتس و بهترین نصاب رابیتز پاسخ خواهیم داد. در صورت شکل‌گیری پرسشی جدید در رابطه با رابیتس، به بخش نظرات همین مقاله مراجعه کرده و سوال خود را مطرح کنید.

  • میلگرد آویز
  • نبشی
  • توری رابیتس
  • سیم‌های گالوانیزه

جهت نصب رابیتس و سقف کاذب اتاق پذیرایی، اطلاع از قیمت‌ها و خرید مواد اولیه با‌کیفیت با شماره تلفن … کناف احسانی تماس گرفته و مراحل اجرا کار خود را به کادر حرفه‌ای و خبره این گروه بسپارید.

میلگرد‌های آویزی رابیتس به واسطه دستگاه جوش، جوشکاری خواهند شد. همچنین می‌توان از سیم رابیتس‌بندی یا مفتول‌های گالوانیزه نیز استفاده کرد.

در صورت تمایل به نصب راویز و سقف کاذب در مغازه، با شماره تلفن … کناف احسانی تماس بگیرید. این مجموعه با ارائه خدماتی چون: مشاوره رایگان، پیشنهاد طرح‌های متنوع، فروش مواد اولیه با‌کیفیت و نصابان متخصص اعتماد مشتریان را جلب خواهند کرد.

به‌طور معمول فاصله میان ‌میلگرد‌ها، از 60 سانتی‌متر نباید بیشتر باشد.

رابیتس یا راویز، نوعی توری فولادی مشبک بوده و تلفظ واژه رابیتس، درست است.

نصب رابیتس به‌عنوان زیر‌ساخت اولیه سقف کاذب چوبی باید با دقت، ظرافت و حوصله انجام بگیرید. کوچک‌ترین بی‌دقتی نصاب در این مرحله، حتی با وجود مواد اولیه‌ با‌کیفیت نتیجه دلخواه به‌دست نخواهد آمد. جهت نصب سقف کاذب چوبی در پذیرایی خانه خود، از طریق شماره تلفن … کناف احسانی ارتباط برقرار کرده و از نصابان ماهر این مجموعه بهر‌مند شوید.

هنگام نصب توری رابیتس و اتصال میلگرد‌های آویز به یکدیگر، نیاز‌مند دستگاه جوش و جوشکار خواهید بود.

جهت تعیین هزینه نصب سقف کاذب رابیتس عواملی چون: پیچیدگی طرح مورد نظر، مهارت گروه هنگام اجرا و مواد اولیه با‌کیفیت را باید در نظر داشت. در صورت تمایل از طریق فضای مجازی با پیام‌رسان واتس‌اپ کناف احسانی در تماس بوده و مراحل اجرایی سقف کاذب رابیتس را با آسودگی خیال، به آن‌ها بسپارید.

  • نما ساختمان
  • ایجاد سقف کاذب
  • جلوگیری از ترک‌خوردگی
3.4/5 - (5 امتیاز)
جدید‌ترین مدل‌های سقف کاذب رابیتس و بهترین نصاب سقف راویز
برچسب ها:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با ما تماس بگیرید