• 09121873820
  • تهران_سعادت آباد_میدان کاج_خیابان سوم غربی

انواع سقف کناف مغازه و بهترین نصاب کناف فروشگاه بزرگ در تهران

کناف سقف مغازه تجاری
کناف سقف مغازه تجاری
کناف سقف مغازه کوچک
کناف سقف مغازه کوچک

سقف کناف مغازه به‌همراه دکور مناسب به جذابیت فروشگاه شما افزوده و در نتیجه باعث فروش بیشتر محصولات خواهد شد. سقف‌های کناف در مدل‌های متنوع برای مکان‌های مختلفی طراحی و اجرا خواهند شد. امروزه در اکثر فروشگاه‌ها، خانه‌ها و نمایشگاه‌های مدرن از انواع سقف‌های کناف استفاده شده تا محیط فروشگاه لوکس و متفاوت به نظر برسد. سقف‌های کناف در مقابل انواع خطرات احتمالی چون: آتش‌سوزی، حرارت و رطوبت مقاوم بوده و گزینه مناسبی برای پوشش سقف فروشگاه‌ها به شمار خواهد رفت.

کیفیت مواد اولیه، نحوه نصب و اجرا نقش بسیار مهمی در نتیجه نهایی خواهد داشت. سلیقه فرد، متراژ، میزان بودجه در نظر گرفته شده، سبک دکوراسیون داخلی و ارتفاع تا سقف از جمله نکات مهم هنگام انتخاب نوع و طرح کناف سقف فروشگاه هستند. طی این مقاله به معرفی انواع سقف کناف مغازه و بهترین نصاب کناف سقف پرداخته خواهد شد. درصورتی‌که علاقه‌مند به یادگیری و آشنایی با نکات مهم در انتخاب طرح مناسب برای فروشگاه خود هستید، تا انتهای این مطلب با مجموعه کناف احسانی همراه باشید.

سقف کناف مغازه
مدل های کناف سقف مغازه
مدل های کناف سقف مغازه
سقف کاذب مغازه
سقف کاذب مغازه

تأثیر سقف کناف شیک برای مغازه

در عصر حاضر، برای جذب مشتری در فروشگاه‌ها باید به چند اصل دقت کرد. یکی از این اصول، جذابیت محیط است، البته می‌توان مانند گذشته از سقف‌ها و دکور ساده و بدون تزئین استفاده نمود، اما قطعاً تعداد مشتریان به‌مرور کم خواهند شد. در صورت طراحی دکور فروشگاه خود به سبک مدرن به طور قطع شاهد افزایش تعداد مشتریان خود خواهید بود. سقف کناف فروشگاه از مواردی است که با صرف هزینه کم امکان ایجاد محیطی منحصر به فرد را ایجاد خواهد کرد.

استفاده از سقف کناف تأثیر بسیار زیادی در شیک و لوکس بودن محیط فروشگاه دارد. سقف‌های کناف به‌طور کلی جذابیت بیشتر و قیمت پایین‌تری نسبت به انواع سقف‌های دیگر مانند: گچ‌بری‌ها، استفاده از طرح‌های چوبی آماده یا نورپردازی‌های سراسری سقف دارد. با نصب سقف کناف فروشگاه، دیگر نیازی به خرید و استفاده از وسایل تزئینی و گران برای مغازه نیست، زیرا این سقف‌ها به خودی‌خود نمای زیبایی به فروشگاه شما خواهند داد.

مزایای سقف کناف مغازه

 مجموعه کناف احسانی با دارا بودن کناف‌کاران و مشاورانی عالی، آماده هرگونه مشاوره در جهت انتخاب طرح و اجرای سقف کناف متناسب با دکوراسیون مغازه شما خواهد بود. این مجموعه واردکننده انواع مواد اولیه برای سقف‌های کناف بوده و در نتیجه میتوان از کیفیت مواد مصرفی اطمینان داشت. در ادامه به چند مورد از مزایای استفاده از سقف کناف مغازه اشاره شده است:

  • مقاوم بودن در برابر رطوبت و آتش‌سوزی
  • قیمت مناسب
  • نصب و اجرای راحت
  • تنوع طرح و رنگ
  • طراحی اختصاصی برای مشاغل مختلف
  • مناسب برای متراژهای متفاوت
  • تغییر دکوراسیون
  • زیباسازی فضای فروشگاه
  • قابل تعمیر و بازسازی راحت
  • جذب مشتری
بهترین سقف کاذب برای مغازه

استفاده از سقف کناف مغازه نقش مهمی در لوکس شدن محیط دارد. این نوع سقف علاوه بر افزایش جذابیت مغازه شما مزایای دیگری هم دارد. در صورت استفاده از تجربه نصابان حرفه ای سقف کناف از مهم‌ترین مزایای این نوع پوشش‌ها بهره‌مند خواهید شد.

سقف کناف مغازه بزرگ

هرچه متراژ فروشگاه شما بیشتر باشد، طراح گزینه‌های بیشتری برای انتخاب طرح سقف کناف مغازه خواهد داشت. سقف کناف مغازه یکی از اجزای اصلی برای تعیین دکوراسیون محیط است، بسته به سلیقه فرد و سایر اجزای مورد استفاده در محیط، امکان استفاده از طرح‌های متنوع کناف برای سقف فروشگاه وجود دارد. با به‌کارگیری اجزای لوکس و مدرن در مغازه‌های بزرگ، می‌توان به‌راحتی فضای زیبا و چشم‌نوازی را ایجاد کرد.

در فروشگاه‌های بزرگ علاوه بر سقف، می‌توان از کناف‌های دیواری و دیوارپوش‌ها با طرح‌های متنوع استفاده کرده و به زیبایی فروشگاه افزود. زیبایی، ظرافت سقف مغازه با طراحی چیدمان وسایل در صورتی به هارمونی خواهد رسید که نصاب تخصص کافی و جامعی از کار خود داشته باشد. مجموعه کناف احسانی با در نظر گرفتن سلیقه شما و تمامی نکات و موارد مهم در اجرای سقف کناف، محیطی شکیل و عالی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

دکور سقف مغازه با کناف
دکور سقف مغازه با کناف
سقف کاذب مغازه
سقف کاذب مغازه

سقف کناف مغازه با نورپردازی عالی

دکوراسیون مغازه نشان دهنده احترام مالک فروشگاه به مشتری خواهد بود. تلفیق رنگ، نظم، روشنایی و در عین حال لوکس بودن فضا، سلیقه شما را نشان خواهد داد. اجرای سقف کناف مغازه و ترکیب آن با نورپردازی‌های مخفی محیط شما را بسیار زیباتر جلوه خواهد داد. طرح‌های تلفیق کناف و نورپردازی متفاوتی وجود دارد که به‌راحتی می‌توان آن‌ها را انتخاب کرده و اجرای آن را بر عهده کارشناسان این حوزه نهاد.

نورپردازی یکی از عناصر و المان‌های خوب دکوراسیون به شمار خواهد رفت. این المان محیط مورد نظر شما را به‌طور کامل تغییر داده و آن را به فضایی مدرن تبدیل خواهد کرد. سقف کناف همراه با نورپردازی تأثیر بسزایی روی مشتریان شما داشته و بی‌شک فروش شما را چند برابر خواهد کرد. سقف کناف نقشی تزئینی داشته و در صورت به کارگیری اصولی و دقیق نورپردازی امکان ایجاد جلوه‌های فوق‌العاده در فروشگاه را فراهم خواهد کرد.

سقف کناف فروشگاهی
سقف کناف فروشگاهی
سقف کناف مغازه املاک
سقف کناف مغازه املاک
سقف کناف مغازه بوتیک

انواع سقف کناف مغازه

برای انتخاب و اجرای سقف کناف مغازه می‌توان از دو طرح اصلی استفاده نمود. این دو طرح کناف سقف طرح دار و ساده یا یکپارچه هستند که در ادامه هر یک به‌طور خلاصه توضیح داده شده‌اند:

  • کناف سقف مغازه یکپارچه: در این طرح، سقف یکپارچه بوده و هیچ درز یا نواری در آن مشاهده نخواهد شد. این کناف‌ها وزن سبکی داشته و هیچ بار اضافه‌ای را به سقف اصلی اضافه نخواهند کرد. پس از نصب سقف یکپارچه، کناف بتونه شده و مطابق نظر و سلیقه مشتری و طراح، رنگ شده و کاربرد اصلی آن برای مغازه‌های بزرگ است.
  • کناف سقف فروشگاه طرح‌دار: کناف طرح‌دار بیشتر برای بوتیک‌ها، فروشگاه‌های لوازم‌آرایشی و مجتمع‌های بزرگ مناسب است. این سقف‌ها حاصل خلاقیت و توانایی طراح بوده و می‌توان از هر شکلی در طراحی و پیاده‌سازی آن استفاده کرد.

استعلام قیمت سقف کناف مغازه املاک و طلافروشی

برای تعیین قیمت سقف کناف انواع فروشگاه‌ها باید عوامل مختلفی مانند: نوع فروشگاه، طرح کناف، ابعاد مورد نظر برای نصب سقف و متراژ فضا را در نظر گرفت. قیمت طرح‌های کناف متنوع بوده و به مواد مصرفی بستگی دارد. در مجموعه کناف احسانی امکان استعلام قیمت انواع کناف سقف وجود داشته و تمامی محصولات این مجموعه با مرغوب‌ترین کیفیت و منصفانه‌ترین قیمت ارائه خواهند شد. مشاوران و متخصصین باتجربه کناف احسانی از ابتدای طراحی تا انتهای نصب کناف سقف همراه شما خواهند بود. جهت دریافت قیمت تجهیزات مصرفی و هزینه نصب از طریق راه‌های ارتباطی با نماینده فروش مجموعه کناف احسانی تماس حاصل فرمایید.

سقف کناف مغازه طلا فروشی
سقف کناف مغازه طلا فروشی
سقف کناف رستوران
سقف کناف رستوران و کافی شاپ

بهترین نصاب سقف کناف فروشگاه لوکس

از آنجایی که نصب کناف از دیدگاه برخی کاری آسان و ساده است، شاید فکر کنید هر شخص با هر میزان تجربه‌ای امکان اجرا و پیاده سازی این کار را دارد. به‌کارگیری افراد باتجربه، بااستعداد و ماهر در این حوزه، نتیجه نهایی کار شما را تضمین خواهد کرد. مجموعه کناف احسانی با سابقه طولانی در تهیه و اجرای انواع سقف کناف آماده ارائه خدمت‌رسانی با بهترین قیمت به شما است. برای دریافت مشاوره رایگان و هماهنگی اجرای سقف کناف با شماره تلفن 09121873820 تماس گرفته یا از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ با این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

گالری قشنگ‌ترین عکس‌های سقف کناف مغازه طرح سال

در این بخش چند تصویر از نمونه اجرای سقف کناف فروشگاه‌های مختلف ارائه شده که همگی آن‌ها توسط مجموعه کناف احسانی انجام شده‌اند. در صورتی که قصد دارید مغازه خود را دکور کرده و یا آن را تغییر دهید، با کناف احسانی تماس گرفته و از تجربیات و نظرات آن‌ها بهره‌مند شوید. مشاوران مجموعه کناف احسانی آماده‌اند تا در این راستا به شما عزیزان کمک کنند. در ادامه تعدادی از سقف کناف فروشگاه را مشاهده خواهید کرد.

سؤالات متداول

در این بخش از مقاله، به برخی از سوالات شما درباره سقف کناف مغازه پاسخ داده خواهد شد. در صورت ایجاد هرگونه سؤال یا ابهام، آن را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید، متخصصین این مجموعه درکوتاه‌ترین زمان به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

مجموعه کناف احسانی با سابقه 15 سال فعالیت در این حوزه، مبادرت به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی تجهیزات سقف کناف نموده و شما امکان تهیه مواد اولیه و تجیهزات مورد نیاز سقف کناف با بهترین کیفیت را از این فروشگاه دارید.

بله، سقف کناف دارای طرح‌های متنوعی بوده و بسته به‌اندازه فضا طراحی خواهد شد. مجموعه کناف احسانی در انتخاب طرح و نصب سقف کناف به شما کمک خواهد کرد.

با استفاده از کناف سقف می‌توان از اتلاف انرژی جلوگیری نمود، همچنین با توجه به افزایش هزینه انرژی، نصب سقف کناف فروشگاه به‌صرفه جویی و کاهش هزینه‌های پرداختی قبض مغازه کمک خواهد کرد.

دکور طلافروشی باید مانند محصولات ویترینی آن درخشیده و بیشترین تأثیر را در جذب مشتری داشته باشد. برای انتخاب سقف کناف طلافروشی باید به نورپردازی و روشنایی محیط توجه نمود. متخصصین مجموعه کناف احسانی به شما کمک خواهند کرد تا بهترین طرح کناف و نورپردازی را برای طلافروشی خود انتخاب نمایید.

  • قیمت مناسب
  • وزن کم
  • مقاوم در برابر نفوذ آب
  • سرعت نصب بالا
  • انتخاب مدل‌های متنوع بسته به دکوراسیون فروشگاه

بله، یکی از مزایای سقف‌های کناف قابلیت ترمیم آن‌ها است. اگر به هر دلیلی قسمتی از سقف کناف فروشگاه شما آسیب دید، کافی است همان قسمت را ترمیم کرده و نیازی به تغییر و بازسازی کل سقف نیست.

مجموعه کناف احسانی قراردادهای پروژه‌ای داشته و نصابان متخصص خود را جهت نصب انواع سقف به سراسر ایران اعزام خواهد نمود. جهت هماهنگی از طریق پل‌های ارتباطی با کناف احسانی تماس بگیرید.

برای ارتباط با مجموعه کناف احسانی با سابقه طولانی در حوزه تأمین، فروش، نصب و اجرای انواع سقف کناف است، با شماره تلفن 09121873820 تماس حاصل کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
انواع سقف کناف مغازه و بهترین نصاب کناف فروشگاه بزرگ در تهران
برچسب ها:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با ما تماس بگیرید