• 09121873820
  • تهران_سعادت آباد_میدان کاج_خیابان سوم غربی

سقف کناف پذیرایی | سقف کناف سالن

استفاده از سقف کناف پذیرایی در فضا دکوراسیون داخلی کاربرد بسیار پیدا کرده و البته از استقبال چشمگیری نیز در میان ایرانیان برخوردار شده است. کناف نوعی پوشش گچی، توسط خانواده آلمانی وارد دنیا ساختمان‌سازی شده و در زیرمجموعه سقف کاذب بوده و نقش اصلی در جدا کردن بین دیوار و سقف را بر عهده دارند. استفاده از این سقف کناف، در افزایش زیبایی و تغییر دکوراسیون محیط زندگی بسیار تاثیر‌‌گذار است.

سقف کناف پذیرایی مربع
سقف کناف پذیرایی مربع
کناف سقف پذیرایی گرد
کناف سقف پذیرایی گرد

در صورت متراژ کم پذیرایی خانه، از طرح‌های مدرن و ساده سقف کناف بهره برده و در مقابل هنگام تغییر دکور پذیرایی بزرگ، از طرح‌های برجسته و شلوغ سقف کناف استفاده کنید. در صورت تمایل به استفاده از کناف جهت زیبا‌سازی پذیرایی خانه خود، با مجموعه کناف احسانی تماس بگیرید. طی این مقاله در رابطه با سقف کناف پذیرایی و انواع مدل‌های آن، اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد. در صورت علاقه‌مندی به چنین موضوعاتی، تا انتها این مطلب با کناف احسانی همراه باشید.

سقف کناف پذیرایی به چه معنا است؟

کناف نوعی صفحه روکش دار گچی بوده و یکی از انواع سقف کاذب در صنعت ساختمان‌سازی است. کناف نام یک برند خانوادگی آلمانی بوده و این شرکت جهت گسترش فعالیت‌های خود وارد کشور ایران شد. با توجه به اهمیت طراحی و دکوراسیون داخلی، استفاده از کناف با استقبال بی‌نظیری مواجه شده و امروزه طراحان داخلی از سقف کناف در پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب منزل بهره خواهند برد.

کناف سقف پذیرایی مورب جدید
کناف سقف پذیرایی مورب جدید
سقف کناف پذیرایی کوچک
سقف کناف پذیرایی کوچک

کناف طی چند سال اخیر جایگاه خود را در بین جدید‌ترین و مهم‌ترین مصالح مورد استفاده در ساختمان‌سازی پیدا کرده است. استفاده از کناف در طراحی دکوراسیون داخلی سبب ایجاد فضایی شیک و دلپذیر برای افراد خواهد شد. طراحان در صورت استفاده از سقف کناف آشپزخانه، امکان پیاده‌سازی آسان ایده و با هزینه کمتر از گچ را خواهند داشت. پیاده‌سازی کناف سقف پذیرایی منوط به توانمندی عملی نصاب کناف‌کار بوده و جهت اجرا کناف سقف باید از بهترین نصاب کناف احسانی در منطقه بهره ببرید.

انواع طرح سقف کناف پذیرایی

طراحان دکوراسیون داخلی با استفاده از کناف که ایده‌ جدید و نو، به‌دنبال تزئین و زیبا‌سازی ساختمان هستند. کناف یک جایگزین مناسب برای هنر گچ‌بری بوده و با زیبایی منحصر به‌فرد خود، جلوه خاصی به سقف هدیه خواهد کرد. اگر به‌دنبال تغییر دکوراسیون داخلی پذیرایی خود هستید، حتما از سقف کناف بهره ببرید. نصب سقف کناف پذیرایی، زیبایی دکوراسیون خانه را چند برابر کرده و فضا تازه‌ای را در منزل خواهید داشت. از اصلی‌ترین طرح‌های سقف کناف پذیرایی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کناف سقف پذیرایی مستطیلی ساده
کناف سقف پذیرایی مستطیلی ساده
قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی
قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی

سقف کناف پذیرایی مستطیلی

در میان تمام طرح‌های کناف سقف پذیرایی، استفاده از نوع مستطیلی با استقبال چشمگیری مواجه شده است؛ زیرا با به‌کارگیری از این مدل، فضای پذیرایی و هال بزرگ‌تر به‌نظر خواهد رسید. پذیرایی و نشیمن بسیاری از خانه‌های ایرانی، مستطیل بوده و  این طرح سقف کناف در پذیرایی، نظم و سادگی بسیار جذابی به محیط هدیه خواهد داد. از مهم‌ترین مزیت استفاده از سقف کناف پذیرایی مستطیلی می‌توان به: رنگ‌آمیزی، پنهان‌سازی تمام کابل‌های برق، نصب سریع و آسان آن اشاره داشت. وجود سقف کناف پذیرایی مستطیلی به گرم نگه‌داشتن محیط خانه در زمستان و کاهش گرما در فصل تابستان کمک بسیار خواهد کرد.

سقف کناف پذیرایی آپارتمان‌های کوچک

افزایش جمعیت و تقاضا برای مسکن، سبب بالا رفتن قیمت مسکن شده و وجود چنین مسائلی، باعث شکل‌گیری آپارتمان‌های با متراژ کم و پذیرایی با حداقل مساحت 12 متر شده است. در هنگام نصب سقف کناف برای چنین آپارتمان‌های، باید از طرح‌های ساده استفاده کرد. طرح‌های مینیمال و مدرن سقف کناف، باعث ایجاد آرامش فضا پذیرایی آپارتمان‌های کوچک خواهند شد. به طور مثال، از باکس‌های نور مخفی در دور تا دور پذیرایی بهره ببرید. پیشنهاد کناف احسانی برای چنین آپارتمان‌های، به‌کار بردن یک طرح مینیمال با نورپردازی عالی است.

قیمت مناسبسبک بودن و وزن کم
نصب و جا به جایی آسانعایق مناسب در برابر آتش‌سوزی.
استفاده از کناف کاملا به صرفه می باشد.از انتقال حرارت و صدای بالا جلوگیری میکند.
کناف دارای شکل های فوق‌العاده و زیبا می باشد.کناف سقف محل مناسبی برای عبور تاسیسات الکتریکی می باشد.
با استفاده از کناف می توانید برای طراحی از کاغذ دیواری استفاده کنید.سازه های کناف ساده هستند و مبانی امنیتی زلزله در آن محفوظ است.
کناف سقف پذیرایی کلاسیک
کناف سقف پذیرایی کلاسیک
قیمت سقف کناف پذیرایی
قیمت سقف کناف پذیرایی

کناف سقف پذیرایی مدرن

 

یکی از سبک‌های مورد استفاده از سوی طراحان در زمان دکور کردن فضا یک منزل، سبک مدرن است. با وجود گرایش به سادگی در این سبک، از شکل‌ها و طرح‌های هندسی بسیار بهره برده شده و استفاده از این اشکال هندسی برای بزرگ‌تر نشان دادن محیط پذیرایی است. در سقف کناف مدرن، نقش لامپ‌های ال ای دی را نباید نادیده گرفت. با وجود طرح‌های مربعی و مستطیلی تایل‌های سقف کناف، نوع نورپردازی و همه نشانه‌های تزئینی نباید امر سادگی را از یاد برد.

قیمت کناف سقف پذیرایی جدید
قیمت کناف سقف پذیرایی ساده

سقف کناف پذیرایی کلاسیک

 

در صورت استفاده از چیدمان و دکوراسیون سبک کلاسیک در منزل، امکان استفاد از این مدل سقف کناف وجود دارد. از ویژگی سبک کلاسیک، وجود طراح‌های منحنی و برجسته در کنار لوستر های کریستالی و آویزی است. در طراحی داخلی کلاسیک، قسمت وسط پذیرایی از اهمیت بسیار مهم برخوردار بوده و در بیشتر موارد از سقف کناف به‌شکل گرد استفاده خواهد شد. اجرا و نصب سقف کناف کلاسیک از ریزه‌کاری‌های بسیاری برخوردار بوده و این نوع سقف کناف باید کاملا با پرده، فرش و کاغذ دیواری اتاق هماهنگ باشد.

کناف سقف پذیرایی ورودی

آپارتمان‌های بزرگ و منازل ویلایی، در بخش پذیرایی از یک ورودی برخوردار هستند. تزئین این قسمت از پذیرایی با اهمیت بوده و طراحان داخلی به‌اندازه بخش اصلی هال باید وقت صرف کنند. در زمان طراحی دکوراسیون این بخش از سقف‌های کناف به‌شکل مربع، لوزی و با طرح‌های پشت سر هم و کوچک استفاده کرده و از طرفی جهت نورپردازی سقف کناف در بخش ورودی پذیرایی، از لامپ‌های کوچک نیز بهره خواهند برد.

عکس از کناف سقف پذیرایی

سقف کناف پذیرایی ال

 

طراحان برای خانه‌های که پذیرایی آن‌ها به‌شکل ال است، از سقف کناف‌های ساده و مستطیلی استفاده خواهند کرد. البته در صورت نظر مثبت طراحان دکوراسیون داخلی، می‌توان به اجرا طرح‌های ترکیبی سقف کناف با طرح‌های منحنی و کلاسیک در پذیرایی نیز روی آورد. معمولا طرح‌های منحنی، به‌شکل برجسته بوده و این نوع مدل از سقف کناف برای فضا‌های با ارتفاع کم، کاربرد و عملکرد مناسب ندارند.

 

سقف کناف پذیرایی شیشه‌ای

 

از دیگر مدل‌های مورد استفاده طراحان سقف کناف شیشه‌ای برای پذیرایی است. با استفاده از این مدل، به خانه و به‌ویژه پذیرایی یک سقف شیک و لاکچری هدیه داده و فضا دل‌نشینی برای خانواده فراهم کنید. سقف کناف شیشه‌ای به‌خاطر تنوع در رنگ‌بندی علاوه بر ساختمان‌های مسکونی در بیمارستان‌ها، گلخانه، استخر، ساختمان‌های اداری و تجاری نیز می‌توان استفاده کرد. از مزیت‌های این مدل سقف کناف تامین روشنایی محیط، صرفه جویی در مصرف انرژی، امکان شستشو آن با آب و مقاومت بالا در برابر آسیب‌های احتمالی است. جنس این نوع سقف کناف از شیشه مقاوم بوده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است.

کناف سقف پذیرایی مستطیلی ساده
کناف سقف پذیرایی مستطیلی ساده
کناف سقف پذیرایی در تهران
کناف سقف پذیرایی در تهران

سقف کناف پذیرایی مربع

سقف کناف مربع، به‌خاطر وزن کم در مقایسه با دیگر سقف‌های کناف در برابر زلزله و هر نوع تخریبی آسیب کمتری خواهد دید. مزیت سبک وزنی این نوع سقف، کار حمل و نقل و البته نصب را برای نصابان کناف آسان کرده و به‌راحتی می‌توان با برداشتن آن، به تاسیسات پشت آن‎ها در ساختمان دسترسی پیدا کرد. با نصب طرح‌های گوناگون و زیبا سقف کناف مربع، آرامش را به خانواده و دوستان خود هدیه دهید. در هنگام باز‌سازی اتاق پذیرایی خانه‌های قدیمی، می‌توان از این مدل سقف کناف بهره برد.

مزایایی استفاده از سقف کناف پذیرایی

ساختار سقف کناف از اتصال صفحه‌های روکش دار گچی با زیر‌ساز فولادی تشکیل شده است. این سقف‌های کناف به‌راحتی به سقف اصلی متصل شده و از لحاظ معماری انعطاف‌پذیری بالایی دارند. طراحان با در کنار هم قرار دادن چند صفحه سقف کناف، یک طرح معماری ظریف و زیبا برای پذیرایی اجرا خواهند کرد. استفاده از این مدل سقف کناف، مزیت‌های با خود به همراه دارد. از اصلی‌ترین مزایا استفاده از سقف کناف پذیرایی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه استفاده از سقف کناف، بسیار پائین‌تر از گچ است.
  • طراحان با استفاده از کناف، مدل‌های متنوعی می‌توانند برای پذیرایی طراحی کنند.
  • زیبایی، سرعت اجرا و ظرافت طرح‌های اجرا شده با سقف کناف بیشتر از طرح‌های گچی است.
  • این سقف‌ها در برابر زلزله مقاوم هستند.
  • در صورت استفاده از سقف، اجرا طرح‌های پیچیده معماری با دقت، کیفیت و سرعت بالایی امکان‌پذیر خواهد بود.
  • عایق حرارتی، صدا و کاهش مصرف انرژی در ایام سرد و گرم سال

استعلام قیمت سقف کناف پذیرایی شیک

دغدغه بسیاری از افراد در زمان نصب سقف کناف پذیرایی، قیمت اجرا آن است. در هنگام تعیین قیمت فاکتور‌های بسیاری چون: طرح دار یا ساده بودن، ارتفاع سقف اتاق، متراژ پذیرایی و ابعاد آن بسیار موثر خواهند بود. البته در زمان خرید کناف پذیرایی، بسیاری از افراد با هزینه نصب و حمل و نقل آن نیز مواجه خواهند شد. اکنون با وجود این عوامل موثر بر تعیین قیمت سقف کناف، چه باید کرد؟

مجموعه کناف احسانی تقریبا 20 سال سابقه در عرصه نصب سقف کاذب و سقف کناف داشته و مهم‌ترین هدف این مجموعه رضایت مشتری است. با توجه به تمام عوامل تعیین قیمت، بهترین کار برقراری تماس با شماره تلفن 09121873820 کناف احسانی بوده و البته امکان ارسال پیام به شماره 09121873820  واتساپ این گروه نیز برای افراد فراهم است. کناف احسانی مشاوره‌های لازم در زمان انتخاب سقف کناف و  منصفانه‌ترین قیمت جهت نصب برای پذیرایی را ارائه خواهد داد.

طراحی سقف پذیرایی با کناف
طراحی سقف پذیرایی با کناف
کناف سقف برای پذیرایی بزرگ
کناف سقف برای پذیرایی بزرگ

بهترین نصاب سقف کناف پذیرایی در استان تهران

بسیاری از افراد با نصب سقف کناف، به‌دنبال تغییر دکوراسیون پذیرایی هستند. این افراد می‌توانند بر طبق متراژ پذیرایی، سلیقه و سبک به‌کار رفته در دکوراسیون خانه خود، از میان انواع مدل‌های سقف کناف یکی را انتخاب کرده و بعد اقدام به نصب کنند. به‌دلیل حساسیت بسیار زیاد سقف‌های کناف، مرحله اجرا و نصب را باید به افراد خبره و متخصص سپرد.

مجموعه کناف احسانی متشکل از افراد خبره و متخصص در زمینه طراحی و اجرا سقف کناف است. با وجود کادر خبره و با‌تجربه، نصب سقف کناف خانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت. البته این نکته را نباید از یاد برد که؛ مجموعه کناف احسانی سقف‌های کناف پذیرایی را با بهترین و با‌کیفیت‌ترین مصالح موجود در بازار انجام خواهد داد. پس جهت دریافت راهنمائی در زمان انتخاب و  استفاده از ماهر‌ترین نصابان سقف کناف با شماره تلفن 09121873820  کناف احسانی تماس بگیرید.

گالری از جدید‌ترین عکس‌های کناف سقف پذیرایی

استفاده سقف کناف برای پذیرایی، باعث زیبایی محیط خواهد شد. البته استفاده از کناف مزیت‌های دیگری چون: مقاوم بودن در برابر زلزله و امکان نصب آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. وجود طرح‌ها و مدل‌های متنوع سقف کناف، دست طراحان داخلی ساختمان را در زمان انتخاب باز گذاشته و طراحان متخصص با توجه به سبک دکوراسیون خانه و متراژ، بهترین مدل کناف پذیرایی را انتخاب خواهند کرد.

در این بخش ما مجموعه از تصاویر سقف‌های کناف پذیرایی نصب شده سال 1402 کناف احسانی را به شما ارائه خواهیم داد. اکنون شما با توجه به سلیقه خود، گالری تصاویر سقف‌های کناف نصب شده و پیشنهاد مشاوران مجموعه کناف احسانی، بهترین گزینه جهت نصب در پذیرایی را می‌توانید پیش رو خود داشته باشید. این گالری شامل تصاویر قبل و بعد از طراحی و نصب سقف کناف برای پذیرایی است.

سوالات متداول

در این بخش به پرسش‌های احتمالی شما عزیزان در رابطه با سقف کناف پذیرایی، پاسخ خواهیم داد. در صورت مطالعه مقاله و شکل‌گیری سوال جدید در ذهن شما، به ‌بخش نظرات همین پست مراجعه کرده و پرسش خود را با ما در میان بگذارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن‌ها پاسخ دهیم.

مجموعه کناف احسانی تقریبا با 20 سال سابقه کار در زمینه نصب و طراحی سقف کناف در تهران، بهترین گزینه جهت نصب کناف سقف پذیرایی است.

در صورت نصب سقف کناف شیشه‌ای در پذیرایی، امکان شستشو آن برای شما وجود دارد.

  • سقف کناف مستطیلی
  • سقف کناف مربع
  • سقف کناف شیشه‌ای
  • سقف کناف کلاسیک

حدود 20 سال تجربه در زمینه طراحی و نصب سقف کناف، باعث ارائه طرح‌های مناسب بر طبق نیاز ساختمان شما از سوی کناف احسانی خواهد شد. امکان تماس با شماره تلفن 09121873820 کناف احسانی جهت دریافت مشاوره رایگان را داشته و در صورت تمایل به این شماره تلفن 09121873820  در  واتساپ پیام ارسال کنید.

توصیه طراحان دکوراسیون داخلی در زمان نصب سقف کناف در پذیرایی آپارتمان‌های کوچک، استفاده از طرح‌های ساده با نورپردازی است.

برای دیدن جدید‌ترین عکس‌های سقف کناف پذیرایی سال 1401، به سایت کناف احسانی مراجعه کرده و با دیدن این تصاویر طرح مناسب با محیط پذیرایی خود را انتخاب کنید.

پیشنهاد طراحان دکوراسیون داخلی نصب طرح‌های ساده و مستطیلی شکل سقف کناف برای پذیرایی ال مانند است.

نصب سقف کناف مستطیلی در پذیرایی خانه، سبب سرد نگه‌داشتن منزل در تابستان و گرم ماندن آن در فصل زمستان خواهد شد.

در صورت استفاده از خدمات مشاوره رایگان کناف احسانی، می‌توانید به بهترین گزینه و طرح نهایی سقف کناف در پذیرایی خانه ویلایی برسید. کار‌های نصب و اجرا این سقف را نیز می‌توانید به نصابان ماهر این گروه بسپارید.

سقف کناف مربع پذیرایی، بهترین گزینه جهت باز‌سازی خانه‌های قدیمی خواهند بود.

جهت تهیه کناف‌های نسوز با شماره تلفن 09121873820 کناف احسانی تماس گرفته و با بخش فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

با توجه به جنس مقاوم شیشه و استحکام بسیار زیاد سقف کناف، امکان شکستن آن وجود ندارد.

کناف سقف پذیرایی مستطیل – کناف سقف پذیرایی مستطیلی – 

5/5 - (6 امتیاز)
سقف کناف پذیرایی | سقف کناف سالن
برچسب ها:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با ما تماس بگیرید