• 09121873820
  • تهران_سعادت آباد_میدان کاج_خیابان سوم غربی

سقف کناف آشپزخانه | قیمت کناف سقف اشپزخانه

سقف کناف آشپزخانه در کنار نصب انواع کابینت باعث زیبایی و دل‌بازتر شدن فضای آشپزی خواهد شد. از سقف‌های کناف می‌توان در محیط‌های مختلفی مانند: آشپزخانه، سرویس بهداشتی، استخر، لابی و تالار استفاده نمود. افراد ساعات زیادی را در آشپزی جهت پخت یا سرو غذا صرف کرده و با نصب سقف کناف آشپزخانه می‌توان فضای زیبا و مقاوم در برابر رطوبت، حرارت و آتش‌سوزی طراحی نمود. علاوه بر این، با نصب این نوع سقف، به‌راحتی می‌توان دکوراسیون را تغییر داده و این امر نقش زیادی در به‌روز شدن منزل و تغییر ظاهر و دکوراسیون خواهد داشت.

طراحی و اجرای سقف کناف آشپزخانه در مدل‌های مختلفی انجام شده و کیفیت پیاده‌سازی به عوامل متعددی چون: سلیقه افراد ساکن در منزل، مقدار هزینه، سبک معماری آشپزخانه، متراژ فضا و ارتفاع تا سقف بستگی دارد. نکات مهم درباره انتخاب بهترین سقف کناف آشپزخانه و مزایای آن در این مقاله بازگو خواهد شد. درصورتی‌که علاقه‌مند به یادگیری و آشنایی با نکات مهم در انتخاب طرح مناسب برای آشپزی منزل خود هستید، تا انتهای مقاله با مجموعه کناف احسانی همراه باشید.

سقف کناف آشپزخانه کوچک
قیمت سقف کناف آشپزخانه
جدیدترین طرح کناف سقف آشپزخانه
جدیدترین طرح کناف سقف آشپزخانه

انواع سقف کناف آشپزخانه شیک و لاکچری

در زمان‌های قدیم، بیشتر از رنگ‌آمیزی، نقاشی و گچ‌بری‌های بزرگ و برجسته روی دیوارها برای تغییر فضا و افزایش زیبایی منزل استفاده می‌کردند، اما امروزه، طراحی‌های مختلف روی سقف کاذب منازل اهمیت دوچندانی پیدا کرده است. به‌کارگیری سقف کناف یکی از انواع روش‌ها برای تغییر دکوراسیون و هماهنگ‌سازی سقف با دیگر اجزای منزل است. استفاده از سقف کناف منجر به افزایش زیبایی و ایجاد نمایی مدرن و لوکس برای ساختمان‌ها خواهد شد.

سقف کناف آشپزخانه انواع مختلفی دارد و برای هر محیط بسته به نوع و سبک چیدمان، می‌توان نوع خاصی از کناف را انتخاب نمود. امروزه سقف‌های کناف به دلیل تنوع بالای طرح، رنگ و همچنین هزینه مقرون‌به‌صرفه طرفداران بسیاری دارند. همچنین این نوع سقف‌ها عایق حرارت و صدا بوده و نصب آن‌ها بسیار سریع و آسان انجام خواهد شد. قابلیت نورپردازی دکوراسیون داخلی یکی از ویژگی‌های عمده سقف کناف بوده که زیبایی فضا را چند برابر خواهد کرد.

طرح‌های مناسب کناف آشپزخانه بسته به ابعاد و متراژ فضا انتخاب شده و شامل: سقف کناف دایره‌ای، مستطیلی، مارپیچ، سقف کناف با نورپردازی داخلی و خارجی، سقف کناف مشکی و سفید، آسمان مجازی، طرح‌های طبیعت، و غیره هستند. سقف‌های کناف مناسب اپن نیز وجود داشته که معمولاً با توجه به مدل و ابعاد اپن انتخاب شده و باعث روشن‌تر شدن فضای آن قسمت از آشپزخانه خواهند شد. با اندکی دقت، توجه و مشاوره با کارشناسان مجموعه کناف احسانی، می‌توان بهترین و زیباترین سقف را برای آشپزخانه نصب کرد.

سقف کناف برای آشپزخانه بزرگ

سقف‌های کناف در بیش از 400 طرح و رنگ در دسترس بوده و بسته به سبک دکوراسیون یا اپن آشپزخانه انتخاب و نصب خواهند شد. جهت ایجاد ظاهری شیک و مدرن در سقف کناف آشپزخانه باید به عواملی چون: ابعاد فضای مورد نظر، سبک دکوراسیون آشپزخانه، نورپردازی‌های مورد نیاز دقت نمود. طرح‌های کناف امروزی به طرح‌های ساده و قدیمی محدود نبوده و می‌توان با صرف هزینه لازم محیطی طبق سلیقه فرد داشت. برای طراحی سقف کناف آشپزخانه، طراح می‌تواند آزادانه، با توجه به نوع چیدمان و کابینت‌ها و طبق سلیقه مشتری طرح‌های بسیاری را انتخاب کند. زیرا فضای زیادی برای دکوراسیون وجود داشته و می‌توان به‌راحتی زیبایی این فضا را چند برابر کرد.

عموماً کابینت‌ها در آشپزخانه‌های امروزی دارای ارتفاع بیشتری به نسبت مدل‌های قدیمی بوده و تا انتهای سقف ادامه‌دار هستند. جهت تغییر فضای قدیمی آشپزی و تبدیل آن به محیطی مدرن، شیک و لاکچری نیازی به‌صرف هزینه بالا و تغییر تمامی کابینت‌ها نیست. با هزینه معقول و انتخاب ایده مناسب می‌توان از سقف کناف آشپزی هماهنگ با سایر اجزا و وسایل استفاده کرده و فاصله کابینت تا سقف را پوشش داد. در نهایت ظاهر آشپزی شما مدرن و به‌روز شده و علاوه بر زیبایی از مزایا عایق صوتی و حرارتی کناف نیز بهره‌مند خواهید شد.

بهترین سقف کاذب آشپزخانه
بهترین سقف کاذب آشپزخانه
بهترین سقف کاذب برای آشپزخانه
بهترین سقف کاذب برای آشپزخانه

سقف کناف برای آشپزخانه کوچک

با توجه به تعدد طرح و رنگ کناف، در هر فضا و با هر ابعادی می‌توان از سقف کنافی استفاده کرده و ظاهر محیط را تغییر داد. آشپزخانه قلب تپنده منزل بوده و دکوراسیون این قسمت تاثیر مستقیمی بر کل فضای خانه خواهد داشت. از سقف کناف می‌توان برای بزرگ‌تر نشان داده شدن آشپزخانه‌های کوچک، دل‌بازتر شدن و همچنین مدرن شدن آن استفاده نمود. استفاده از نورپردازی‌های مخفی و داخلی نیز باعث شده فضا بزرگ‌تر و شیک‌تر به نظر برسد. همچنین به دلیل ارتباط  سقف آشپزی با سقف کناف پذیرایی امکان افزایش هارمونی در چیدمان و معماری ساختمان نیز وجود دارد.

تصاویری از کناف سقف آشپزخانه
تصاویری از کناف سقف آشپزخانه
کناف سقف اشپزخانه با هود
کناف سقف اشپزخانه با هود
مدل کناف سقف آشپزخانه ساده و شیک
مدل کناف سقف آشپزخانه ساده و شیک

سقف کناف آشپزخانه چوبی و شیشه‌ ای

کناف‌ها صفحات از پیش آماده‌ای بوده که به‌راحتی با متریال‌های دیگری مانند: چوب، شیشه ترکیب شده و منجر به لوکس‌تر شدن محیط خواهند شد. اگر به دنبال داشتن آشپزخانه‌ای شیک و مدرن هستید، در ساختار سقف کناف آشپزی از چوب یا مدل سقف کاذب چوبی ، شیشه و یا حتی سنگ‌های تزئینی استفاده نماید. سقف‌های کنافی به‌تنهایی قابل استفاده بوده و زیبایی بسیاری را به آشپزخانه خواهند داد. همچنین می‌توان بر اساس سلیقه، این سقف را حداقل با یکی از دو مورد شیشه یا چوب ترکیب کرد و فضای بسیار زیبایی ایجاد نمود.

در صورت استفاده از کناف و شیشه در کنار هم، می‌توان از نورپردازی‌هایی در پشت شیشه استفاده کرده و فضای بسیار مدرنی را ایجاد نمود. در زمان انتخاب طرح و رنگ متریال چوب به رنگ، طرح، نقش و نگار کابینت‌های آشپزی دقت کرده و سپس اقدام به خرید و نصب سقف کناف آشپزخانه نمایید. همچنین در برخی مواقع امکان تغییر پوسته رویه کابینت نیز برای مشتریان وجود داشته و با به‌کارگیری برچسب کابینت جدید امکان افزایش میزان تغییرات مثبت را خواهید داشت.

طراحی سقف آشپزخانه با کناف
طراحی سقف آشپزخانه با کناف
طرح سقف آشپزخانه با کناف
طرح سقف آشپزخانه با کناف

مزایای سقف کناف آشپزخانه استاندارد

سقف کناف آشپزخانه علاوه بر افزایش جذابیت و زیبای دارای مزایای بی‌شمار دیگری نیز است. نصب این نوع سقف توسط کناف کاران خبره حاضر در مجموعه کناف احسانی باعث تضمین کیفیت و افزایش مزایا سقف کناف آشپزی خواهد شد. در ادامه به برخی از مزایای نصب سقف کناف آشپزخانه اشاره شده است:

  • سرعت و دقت بالا در نصب سقف کناف
  • وزن سبک و قابل‌حمل آسان
  • هزینه مقرون‌به‌صرفه نسبت به سایر سقف‌ها مانند: گچ، چوب و رابیتس
  • نصب روی سقف اصلی و عدم آسیب به سقف
  • مقاومت در برابر رطوبت، حرارت و حریق
  • تغییر فضای آشپزی و افزایش روحیه افراد
  • تنوع، طرح و مدل بسیار زیاد
  • امکان ایجاد نورپردازی سقف کناف خاص
  • امکان عبور تجهیزات و لوله از بین آن‌ها
  • تغییر دکوراسیون آشپزخانه قدیمی به جدید
  • مناسب با انواع سبک دکوراسیون منزل
  • مقاوم در برابر زلزله
  • قیمت مناسب
  • امکان تعمیر و بازسازی
مدل سقف آشپزخانه با کناف

انواع پانل‌های سقف کناف آشپزخانه

پانل سقف کناف در واقع صفحاتی گچی با ترکیبات خاصی همراه بوده و در قسمت‌های سطح و لبه‌ با نوعی کاغذ محکم پوشش داده شده است. در ادامه رنگ و کاربرد هر از این پانل‌های به‌صورت خلاصه توضیح داده خواهند شد.

سقف کناف آشپزخانه
سقف کناف آشپزخانه
مدل سقف کناف برای آشپزخانه
مدل سقف کناف برای آشپزخانه

پانل معمولی یا RG

این پانل‌ها رنگ کرمی داشته و در مواردی چون: دیوارهای پوششی، سقف کناف و دیوارهای جداکننده کنافی استفاده خواهند شد. در صورت کاهش احتمال آتش‌سوزی می‌توان از پانل‌های معمولی استفاده کرد.

آموزش سقف کناف آشپزخانه

پانل مقاوم در برابر رطوبت یا MR

این پانل‌ها نیز از صفحات گچی با روکش سبز ساخته شده و ترکیب آن‌ها با مواد مقاوم در برابر رطوبت باعث شده برای محیط‌های مرطوب مانند: استان‌های شمالی و جنوبی کشور مناسب باشند. این پانل‌ها ضد آب نبوده و تنها در برابر رطوبت مقاومت داشته و قابل استفاده در آشپزخانه‌ها، حمام و کناف سرویس بهداشتی استفاده خواهد شد.

پانل مقاوم در برابر آتش یا FR

روکش پانل‌های FR به رنگ صورتی بوده و در ساخت آن‌ها از الیاف شیشه استفاده خواهد شد. در بخش‌های از ساختمان که نیاز به محافظت در برابر آتش دارند می‌توان از این پانل‌های مقاوم استفاده نمود.

پانل مقاوم در برابر آتش و رطوبت یا FM

این پانل‌ها ترکیبی از دو پانل مقاوم در برابر آتش و رطوبت بوده و از الیاف شیشه و مواد مقاوم در برابر رطوبت تهیه شده است. پانل‌ FM روکش سبز داشته و برای محیط‌های مستعد آتش‌سوزی یا  دارای رطوبت مناسب خواهد بود.

استعلام قیمت سقف کناف آشپزخانه لاکچری و لوکس

 

قیمت سقف کناف آشپزی به عوامل متعددی چون: رنگ، مدل، ابعاد لازم برای نصب، ارتفاع، متراژ متفاوت بوده و همه این موارد باید بسته به سلیقه مشتری باشند. مجموعه کناف احسانی با دارا بودن مشاوران و متخصصین مجرب این حوزه، انواع سقف‌های کنافی را با قیمتی مناسب ارائه خواهند نمود، همچنین با تهیه کناف از این مجموعه، می‌توان از کیفیت و مرغوبیت کناف اطمینان داشت. مجموعه کناف احسانی از انتخاب تا نصب سقف کناف همراه شما بوده و بهترین فضا را برای آشپزخانه شما فراهم خواهد نمود. جهت دریافت قیمت تجهیزات مصرفی و هزینه نصب از طریق راه‌های ارتباطی با کناف احسانی تماس حاصل فرمایید.

بهترین نصاب سقف کناف آشپزخانه ویلایی و آپارتمانی

تجربه، استعداد و مهارت مجموعه مورد نظر شما برای نصب سقف کناف اهمیت بالایی دارد. سقف کناف نقش مهمی در زیباسازی آشپزخانه شما داشته و در نتیجه به ‌هیچ‌وجه نباید در انتخاب نصاب ریسک کنید. استفاده درست و دقیق از مواد منجر به افزایش طول عمر، زیبایی و ظرافت سقف آشپزخانه ساختمان خواهد شد. مجموعه کناف احسانی با سابقه طولانی و دارا بودن نصاب‌های حرفه‌ای و آموزش‌دیده بهترین خدمات را در راستای نصب انواع سقف کناف به شما ارائه خواهند داد.

معرفی انواع سقف کناف مناسب برای آشپزخانه، مشاوره لازم در انتخاب نوع و رنگ مناسب برای آشپزخانه بسته به سبک چیدمان و سایر لوازم و ضمانت کیفیت از ویژگی‌های منحصربه‌فرد مجموعه کناف احسانی است. این مجموعه تأمین‌کننده و فروشنده مواد اولیه مرغوب و با قیمت مناسب است. برای دریافت مشاوره رایگان و هماهنگی جهت نصب سقف کناف آشپزخانه با شماره تلفن 09121873820 تماس گرفته یا از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ با این مجموعه در ارتباط باشید.

مدل سقف کاذب آشپزخانه ایرانی
مدل سقف کاذب آشپزخانه ایرانی
اجرای کناف سقف آشپزخانه
اجرای کناف سقف آشپزخانه

نمونه کارهای اجرا و سقف کناف آشپزخانه طرح جدید امسال

در ادامه این مطلب، چند تصویر از نمونه‌های نصب و اجرای سقف کناف آشپزخانه از مجموعه کناف احسانی را مشاهده خواهید کرد. درصورتی‌که علاقه‌مند به تغییر سبک و دکوراسیون آشپزخانه و منزل خود با سقف کناف هستید، با کناف احسانی تماس گرفته و از کارهای زیبای آن ایده بگیرید. مشاوران مجموعه کناف احسانی نیز آماده هرگونه مشاوره و خدمت‌رسانی درباره انواع سقف‌های کناف به شما عزیزان هستند.

سوالات متداول

در این بخش از مقاله، کناف احسانی به سوالات احتمالی درباره سقف کناف آشپزخانه پاسخ خواهد داد. در صورت ایجاد هرگونه سوال دیگر، از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا متخصصین این مجموعه در اسرع وقت به شما پاسخ دهند.

  • مجموعه کناف احسانی یکی از معتبرترین تأمین‌کننده و فروشندگان انواع سقف کناف در ایران است. مشاورین این مجموعه در انتخاب بهترین سقف کناف آشپزخانه به شما کمک خواهند کرد.

    چطوری برای کناف سقف آشپزخانه، نصاب خوب پیدا کنم؟

    مجموعه کناف احسانی بهترین نصاب‌های سراسر کشور را داشته و می‌توان با خیالی راحت، سقف کناف را به این مجموعه سپرد. ظرافت در اجرای کار و تحویل به موقع پروژه به مشتریان از خصوصیات مثبت کناف احسانی است.

در انتخاب طرح سقف کناف محدودیتی وجود نداشته ولی جنس پانل سقف کناف باید از نوع FM یا MR باشد تا در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد.

  • اگر سقف کناف به‌صورت اصولی و با رعایت شرایط حاکم نصب شود، 25 سال عمر خواهد کرد. در صورت نیاز به تغییر یا هرگونه تعمیر میتوانید از خدمات کناف احسانی استفاده نمایید.

نصب سقف کناف به تبحر و تجربه نیاز داشته و بهتر است این کار را به دست نصابان حرفه‌ای مجموعه کناف احسانی بسپارید.

سقف‌های کنافی انواع مختلفی داشته و تنها پانل FM به شکل همزمان در برابر حرارت، رطوبت و آتش‌سوزی مقاوم است.

  • افزایش زیبایی آشپزی
  • شیک شدن فضا
  • افزایش هارمونی بین کابینت طرح قدیم و دکوراسیون جدید
  • عایق حرارتی و صوتی
  • کاهش ارتفاع سقف
  • مناسب برای آشپزی کوچک و بزرگ

برای تمیز کردن سقف کناف می‌توان از پارچه‌های مرطوب استفاده نمود. کناف‌ها ضد آب نبوده اما در برابر رطوبت مقاوم هستند.

در زمان نصب سقف کناف امکان ایجاد نورپردازی وجود داشته و همچنین در صورت نیاز امکان ایجاد تغییرات و افزایش نورپردازی نیز وجود دارد. اما به دلیل افزایش میزان هزینه و تخریب بخشی از سقف کناف بهتر است این عمل در زمان طراحی و اجرای انجام شود.

به دلیل طول عمر بالا، نور مناسب و کاهش میزان مصرف انرژی بهتر است از لامپ‌های کم‌مصرف یا هالوژن استفاده شود.

برای ارتباط با مجموعه کناف احسانی با سابقه طولانی در حوزه تامین، فروش، نصب و اجرای مواد اولیه سقف کناف با شماره تلفن 09121873820 تماس برقرار کنید.

نصب سقف کناف هیچ‌گونه محدودیتی نداشته و برای تمامی فضاها و محیط‌ها اعم از قدیمی و جدید قابل اجرا است.

خیر، در صورت شکستگی بخشی از سقف کناف، تنها همان قسمت قابل ترمیم و بازسازی خواهد بود. مجموعه کناف احسانی ارائه دهنده تمامی خدمات تعمیر و نگهداری سقف کناف در کل کشور است.

مجموعه کناف احسانی به‌صورت پروژه‌ای عمل کرده و نصابان متخصصین خود را جهت نصب انواع سقف به سراسر ایران اعزام خواهد نمود.

با توجه به وجود طرح‌ها و رنگ‌های بسیار زیاد سقف کناف، انتخاب‌های زیادی وجود دارد. اما بهتر است در آشپزخانه‌های کوچک از سقف کناف ساده‌ و متوازن با رنگ کابینت استفاده کنید.

4.2/5 - (5 امتیاز)
سقف کناف آشپزخانه | قیمت کناف سقف اشپزخانه
برچسب ها:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با ما تماس بگیرید