• 09121873820
  • تهران_سعادت آباد_میدان کاج_خیابان سوم غربی

سقف کناف اتاق خواب با جدیدترین نمونه کار+قیمت روز

برای زیباسازی اتاق خواب والدین و کودکان چه کنیم؟ امروزه یکی از روش‌های زیباسازی کم‌هزینه، نصب سقف کناف اتاق خواب بوده و این سقف‌سازه به ‌وسیله کناف با طرح‌های متنوع موجب شیک و لاکچری شدن اتاق خواب خواهد شد. این سیستم مزایای بسیاری مانند: سرعت و آسانی نصب، امکان شست‌و‌شو، ایمنی در مقابل آتش، زلزله و حرارت را شامل خواهد شد. سقف کناف با مدل‌های متنوع مناسب گروه‌های سنی: کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال در دو حالت مختص به جنسیت خاص نیز قابل طراحی و اجرا است.

 

با پیشرفت صنعت ساختمان‌سازی، حرفه کناف کاری نیز با تغییرات مثبت فراوانی روبرو بوده است. سقف کناف اتاق خواب به مدل‌هایی از سقف با کناف و گچ پیش‌ساخته گفته شده و مهارت نصاب کناف نیز در اجرای مراحل طراحی از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله به دنبال آموزش نکات مهم در زمینه سقف کناف اتاق خواب خواهیم بود. درصورتی‌که علاقه‌مند به یادگیری این نکات هستید؛ تا انتهای این مطلب با مجموعه بی‌نقص و خبره کناف احسانی همراه باشید.

سقف کناف اتاق خواب دخترانه
اجرای کناف سقف اتاق خواب
اجرای کناف سقف اتاق خواب
انواع سقف کناف اتاق خواب
انواع سقف کناف اتاق خواب

انتخاب سقف کناف برای اتاق خواب

امروزه در دکوراسیون داخلی مدرن سازه‌های مسکونی، اداری و درمانگاهی سقف‌های کناف بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است. دلیل این امر نیز بهره از مزایایی همانند: به‌صرفه بودن هزینه‌ها، قابلیت عایق صدا و حرارت، سرعت و دقت در نصب، مدل‌ها و طرح‌های متنوع، سرعت در تعمیرات و تغییرات است. از دیگر فواید نصب نصب کناف اتاق خواب امکان طراحی و نورپردازی متنوع در کنار اجرای عملیات عمرانی با تعداد نیروی انسانی کم است.

فضای اتاق‌خواب‌ها تاثیر زیادی در شخصیت و روحیه افراد در سنین مختلف داشته و صرف انرژی و سرمایه مالی بیشتر برای طراحی دکوراسیون منزل مطمئنا موجب تولید فضای داخلی بهتری خواهد بود. با تغییر سبک معماری و کاهش فضای کلی ساختمان مسکونی موجب تغییر کاربری اتاق خواب به محل مطالعه و درس خواندن نیز شده است. استفاده از نورپردازی مناسب به‌صورت روکار و توکار در کناف سقف اتاق خواب موجب بهبود وضعیت مطالعه و فعالیت‌های شغلی خواهد شد. برای زیباسازی محیط اتاق خواب باید در انتخاب طرح کناف اتاق‌خواب، باید ابعاد و متراژ فضا و سبک دکور کلی منزل دقت نمود.

انواع سقف کناف اتاق خواب

مدل‌های سقف کناف در اتاق‌های مختلف انواع متفاوتی دارد، آن را می‌توان به چند گروه تقسیم‌ نمود:

انواع مدل سقف کناف اتاق خواب
انواع مدل سقف کناف اتاق خواب
سقف کاذب اتاق خواب مدرن
سقف کاذب اتاق خواب مدرن

سقف کناف اتاق خواب کودک

به‌منظور کناف کاری سقف اتاق کودک باید از خلاقیت و ترکیب رنگ‌های شاد استفاده شود. طرح و مدل اتاق کودک در رشد فکری کودکان تاثیر فراوانی داشته و باید در این مورد بسیار دقیق بود. یکی از طرح‌هایی که از طرف کودکان مورد پسند قرار گرفته، اشکال شخصیت‌های کارتونی مثل: پاندا و پلنگ صورتی است. کودکان با کاراکتر مورد علاقه خود رابطه بهتری داشته و با نمایش چنین شخصیت‌های محبوبی می‌توان احساس آرامش بیشتری برای فرزندان خود مهیا نمایید.

مسئله‌ دیگری که برای طراحی سقف اتاق خواب کودک حائز اهمیت بوده، شب و زمان تاریکی است. در زمان عدم وجود نور کافی موجب ایجاد حس ترس و اضطراب نسبت به تصاویر مبهم اتاق شده و برای رفع این مشکل می‌توان از نورپردازی سقف کناف مناسب بهره برد. کناف احسانی مدل‌های فراوانی را در پروژه‌های کاری خود انجام داده و در انتخاب طرح و رنگ سقف کناف اتاق فرزندتان کمک خواهد نمود.

سقف کناف اتاق خواب پسرانه
سقف کناف اتاق خواب پسرانه
سقف کناف اتاق خواب جدید
سقف کناف اتاق خواب جدید

سقف کناف اتاق خواب نوجوان

نوجوانان دختر و پسر در این رده سنی موفق به گذراندن ایام کودکی شده و اولین نشانه‌های بزرگسالی را در خود نمایان خواهند نمود. استفاده از طرح و ایده‌های شخصی و جدید آن‌ها در طراحی محیط اتاق خواب در رشد شخصیتی آن‌ها تاثیرگذار است. جهت کمک و ارائه پیشنهادات امکان بهره‌مندی از مدل‌های متفاوت طراحی سقف کناف اتاق خواب برای فرزند نوجوان خود خواهید بود. همچنین در صورت وجود طراحی سقف کناف در اتاق خواب وی، میتوانید از قابلیت تغییر طراحی سقف کناف اتاق خواب بهره برده و تغییر مدل اساسی با هزینه کمتر داشته باشید.

سقف کناف اتاق خواب پسرانه

بهتر است در انتخاب رنگ و طرح سقف کناف از سلیقه پسرها نیز استفاده کرد. به‌عنوان مثال رنگ صورتی یا طرح سقف کناف عروسکی به هیچ وجه مناسب روحیات یک پسر در سنین مختلف نیست. بنابراین نسبت به روحیات و علایق پسرها باید به انتخاب مدل و ایده پرداخت. به‌طور مثال پسرها توجه زیادی روی طرح انواع ماشین، موتور، شخصیت‌های ورزشی فوتبال و گیم دارند. احترام به سلیقه آن‌ها و انتخاب طرح مورد پسندشان موجب افزایش اعتماد به‌نفس و صمیمیت خواهد شد.

طرح سقف کناف برای اتاق خواب کودک
طرح سقف کناف برای اتاق خواب کودک
سقف کاذب اتاق خواب دخترانه
سقف کاذب اتاق خواب دخترانه

سقف کناف اتاق خواب دخترانه

توجه به لطافت روحیه دختران برای والدین مهم بوده و برای کناف کاری سقف اتاق خواب دخترانه باید از طرح و رنگ‌های خاص در جهت ایجاد احساس آرامش استفاده شود. برخی از دخترها در سنین مختلف اتاقی ساده و گروهی دیگر اتاقی فانتزی را برای خود مناسب دانسته و باید سلیقه آنها نیز مد نظر قرار داد‌. ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ با تخت، میز آرایش و دکور اتاق برای دخترها مهم خواهد بود. برای انتخاب طرح سقف کناف اتاق خواب دخترانه توجه به شخصیت‌های مورد علاقه آن‌ها نیز حائز اهمیت خواهد بود.

سقف کناف اتاق خواب بزرگسال

اتاق بزرگسال از وسایل زیادی تشکیل شده و باید در چیدمان و انتخاب رنگ و طرح سقف و دیوار آن دقت نمود. یکی از راه‌های بزرگ‌تر نشان دادن اتاق خواب استفاده از سبک‌‌ مدرن در طراحی سقف اتاق خواب بوده و این سبک با وجود خطوط صاف و مستقیم جلوه خاصی به اتاق داده و می‌توان از شلوغی بیش از حد اتاق جلوگیری نماید. از طرفی ایجاد هارمونی در چیدمان و معماری اتاق خواب برای بانوان سبب شده تا در سال‌های اخیر اقدام به نصب بهترین طرح‌های سقف کناف اتاق خواب نمایند.

قیمت سقف کاذب اتاق خواب
قیمت سقف کاذب اتاق خواب
قیمت کناف سقف اتاق خواب
قیمت کناف سقف اتاق خواب

سقف کناف اتاق خواب والدین

با توجه به مستر بودن اکثر اتاق خواب‌های والدین باید دارای رنگ‌ و طرح خاص باشد. هماهنگی و هارمونی بین تخت‌خواب، چیدمان وسایل، سقف کناف و دیوار پشت تخت به اتاق جلوه خاص و چشم‌نوازی خواهد داد. والدین به عنوان سرپرست بچه‌ها باید از سلامت جسمی و روحی کاملی برخوردار باشند. مطمئنا شکل ظاهری و دکور اتاق نقش مهمی در ایجاد آرامش والدین و برقراری صمیمیت در بین همسران خواهد داشت. از طرفی احساس رضایت مادر خانواده از دکور و چیدمان منزل شاهد افزایش انرژی مثبت و مهربانی نسبت به همه اعضای خانواده خواهید بود.

ایده برای سقف کناف اتاق خواب کوچک و بزرگ

جهت اجرا سقف کناف اتاق خواب در ابعاد مختلف باید به: متراژ و شکل هندسی اتاق دقت زیادی نموده تا طرح متناسب با فضا طراحی شود. با ایده طبقاتی بودن کناف در قسمت سقف اتاق خواب‌ کوچک موجب القا عمق بیشتری به فضا و جذب نگاه‌ به سقف شده و در این حالت بیننده، توجه‌ای به کوچکی ابعاد اتاق نخواهد شد. از طرفی اتاق خواب‌های بزرگ را می‌توان در حالت‌های: چهارگوش، گرد و بیضی در طبقات متعدد و رنگ‌های متفاوت طراحی نمود. هماهنگی سقف کناف اتاق خواب با تخت ایده جدیدی در طراحی بوده و یه‌کارگیری آن موجب بزرگ و زیباتر شدن فضای داخلی اتاق خواب خواهد شد.

کدام نوع کناف برای سقف اتاق خواب مناسب است؟

شناخت صفحات و پانل‌ سقف کناف جهت انتخاب صحیح و آگاهانه برای سقف کناف اتاق خواب محل زندگی شما مهم بوده و در صورت عدم انتخاب درست احتمال صرف هزینه بالا جهت تعمیر و بازسازی سقف کناف افزایش خواهد یافت.

  • RG: نام صفحه گچی معمولی روکش‌دار است و بیشتر مورد استفاده مصارف عمومی قرار خواهد گرفت.
  • MR: از جمله صفحات مقاوم در برابر رطوبت بوده و بیشتر در استخرها و مکان‌هایی با رطوبت بالا استفاده خواهد شد.
  • FR: این صفحات برای مقابله با آتش‌سوزی تولید شده و میزان صدمات ناشی از حریق را کاهش خواهند داد.
  • FM: این صفحات مناسب مقابله با آتش و رطوبت بوده و نسبت به دیگر صفحات از قیمت بالاتری برخوردار است.

Diamant: صفحاتی با قابلیت مقاومت در برابر آتش، رطوبت، پوسیدگی و کپک‌زدگی است.

نمونه هایی از کناف سقف اتاق خواب
کناف ساده برای سقف اتاق خواب

مزایای نصب سقف کناف اتاق خواب

در صورت استفاده از خدمات کناف احسانی جهت نصب و پیاده‌سازی سقف کناف شاهد مزایای لیست زیر خواهید بود:

  • حجم و وزن سبک
  • سرعت در نصب و اجرا
  • قابل‌ حمل بودن
  • قابلیت تعمیر، تغییر و بازسازی
  • قیمت مناسب و منصفانه
  • تنوع طرح، جنس و مدل
  • ایجاد نورپردازی و تزئینات عالی
  • تغییر آسان دکوراسیون داخلی اتاق‌خواب طرح قدیمی به جدید
  • قابلیت مقاومت در برابر آتش، رطوبت، حرارت و زلزله
  • افزایش هماهنگی ظاهری با دکوراسیون اتاق
  • عدم نیاز به جوشکاری
  • قیمت مناسب

معایب سقف کناف

 

نصب و اجرای کناف بر روی سقف اتاق‌خواب مشکلاتی را با خود به همراه خواهد داشته و این معایب در مقابل مزایای فراوان نصب سقف کناف اتاق خواب چشمگیر نیستند. در صورت به‌کارگیری مشاوران متخصص و نصابان مجرب احتمال بروز چنین مشکلاتی به حداقل خواهد رسید. معایب نصب سقف کناف اتاق خواب عبارت است از:

 

  •     عدم امکان شست‌وشو با آب

 

  •     عدم مقاومت در برابر ضربات سنگین

 

  •     استفاده از مواد اولیه نامرغوب موجب شکستن و جدا شدن صفحات خواهد شد.

 

  •     نصب غیراصولی و نادرست خطرات مالی و جانی در پی خواهد داشت.

 

کناف سقف اتاق خواب زن و شوهر

بهترین نصاب سقف کناف اتاق خواب در سراسر کشور

میزان تبحر، تجربه و استعداد نصاب سقف کناف در کناف‌کاری بسیار مهم است. ترکیب و استفاده درست از مواد اولیه برای داشتن استقامت و ماندگاری کناف در بازه زمانی طولانی نشانگر حرفه‌ای بودن نصاب خواهد بود. کناف احسانی با بیش از 20 سال سابقه و داشتن بیش از 200 نصاب آموزش‌دیده در نصب و اجرای سقف کناف بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه خواهد نماید. اجرای تمام طرح‌های مد نظر شما بر اساس سابقه طولانی حضور در این حوزه برای متخصصین کناف احسانی امر سهل و آسان خواهد بود.

معرفی مواد اولیه مختلف و آشنایی کامل با آن‌ها، ارائه مشاوره اجرا و نصب کناف، امکان تأمین مواد اولیه با کیفیت، ضمانت کیفیت کار از ویژگی‌های خاص این مجموعه است. جهت ارتباط با کناف احسانی و بهره‌مندی از مشاوره رایگان، هماهنگی برای نصب کناف سقف اتاق‌خواب می‌توانید از شماره تلفن 09121873820 یا از طریق پیام‌رسان واتس آپ استفاده نمایید.

کناف سقف اتاق خواب والدین
کناف سقف اتاق خواب والدین
مدل کناف برای سقف اتاق خواب زن و شوهر
مدل کناف برای سقف اتاق خواب زن و شوهر

استعلام قیمت کناف اتاق خواب شیک

نصب و اجرای کناف روی سقف اصلی با توجه به شرایط داخلی اتاق‌خواب متغیر است. برای این ‌کار باید اطلاعات کافی در زمینه ابعاد، متراژ، ارتفاع، مدل و طرح قابل ‌اجرا نسبت به سلیقه مشتری را به دست‌آورد. مجموعه کناف احسانی متشکل از بخش‌های: مشاوران حرفه‌ای، نصابان کناف و همچنین نمایندگان فروش محصولات و مواد اولیه کناف است. با استفاده از مجموعه سرویس‌های کناف احسانی امکان استعلام قیمت منصفانه را داشته و می‌توانید به هدف نهایی تغییر دکور اتاق‌خواب خود برسید. از این‌رو برای داشتن سقف کناف اتاق خواب عالی و با کیفیت باید این کار را به گروه خاص، حرفه‌ای و مجرب کناف احسانی بسپارید.

محصولقیمت مترمربع (تومان)
دیوارپوش پی وی سی سفید مات87.000
پانل دیوارپوش pvc پی وی سی سفید براق95.000
دیوارپوش pvc روکشدار لبه دوبل درجه 1

110.000

تایل سفید مات پی وی سی87.000
تایل سفید براق پی وی سی95.000
تایل هات استامپ95.000
پانل طولی چاپی95.000

نمونه کارهای اجرا و سقف کناف اتاق خواب خفن و امروزی

در ادامه مطلب چند نمونه کار از نصب و اجرای سقف کناف اتاق خواب مجموعه کناف احسانی را مشاهده خواهید نمود. شما می‌توانید برای تغییر دکور منزل خود و استفاده از محصولات کناف با این مجموعه در ارتباط بوده و از کارهای زیبا و چشم‌نواز طراحان آن ایده بگیرید.

سوالات متداول

در این بخش از مقاله، کناف احسانی به سؤالات مهم ایجاد شده در ذهن شما، در زمینه کناف اتاق‌خواب پاسخ خواهد داد. در صورت ایجاد پرسش خاص دیگری، آن را از طریق نظرات همین بخش با ما در میان گذاشته، تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ مناسب را دریافت نمایید.

  • نصب آسان
  • امکان تعمیر و نگهداری
  • قیمت مناسب
  • افزایش زیبایی
  • ایجاد هارمونی بین فضای منزل
  • ایمنی در برابر زلزله و حریق
  • تنوع طرح و رنگ بر اساس رده سنی و تفکیک جنسیت
  • عایق‌بندی سازه در برابر حرارت و صوت

امکان استفاده از کناف به‌عنوان یک سازه مقاوم و انعطاف‌پذیری بالا در شرایط مختلف جوی وجود دارد. جهت کسب مشاوره رایگان در خصوص انتخاب بهترین نوع کناف برای سقف اتاق خواب می‌توانید با کناف احسانی ارتباط برقرار نمایید.

  • مجموعه کناف احسانی با داشتن تجربه و تخصص چندین ساله، همچنین ارائه خدمات طراحی و فروش محصولات کناف را می‌توان از بهترین مجموعه‌ها دانست.

کناف قابل شستشو نبوده اما برای تمیز کردن آن می‌توان از پارچه مرطوب استفاده کرد. همچنین می‌توانید اطلاعات تکمیلی را در زمان نصب از مشاورین گروه کناف احسانی دریافت نمایید.

برای رسیدن به جواب این سؤال باید مقدار، طرح، اندازه و حجم مکان مورد نظر را با مجموعه کناف احسانی در میان گذاشت تا زمان تقریبی تخریب زده شود.

بعد از نصب سقف کناف می‌توان عملیات برق‌کاری یا اضافه کردن تعداد هالوژن‌ها را انجام داد. هرچند جهت جلوگیری از دفعات ایجاد تغییر، تیم مشاوره کناف احسانی چنین مواردی را با شما در میان خواهند گذاشت.

کناف معمولی از مقاومت بالایی در مقابل رطوبت، ضربه و حریق برخوردار نیست. با استفاده از پانل مقاوم MR کناف می‌توان در شرایط جوی مرطوب استان‌های شمالی کشور از تاثیر مخرب آن بر سقف کناف اتاق خواب در امان بمانید.

پانل‌های گچی FR به‌منظور مقابله در برابر آتش تولید خواهند شد.

برای ارتباط با مرکز کناف احسانی با بیش از 20 سال سابقه درخشان و مثبت در زمینه فروش، نصب و اجرای کناف و محصولات آن می‌توان با شماره‌های 09121873820 تماس بگیرید.

برای نصب بی‌نقص کناف در موقعیت‌های مختلف منزل مانند سقف می‌توان کار را با خیالی آسوده به نصابان آموزش‌دیده و حرفه‌ای کناف احسانی سپرد.

کناف احسانی هم در انتخاب ایده به شما کمک کرده و هم برای تهیه مواد اولیه مشکلی نخواهید داشت، زیرا این مجموعه خود فروشنده بهترین جنس و نوع کناف در ایران هستند.

باید طرح، مدل، حجم کناف اتاق خواب، ابعاد، متراژ فضا و سبک دکور محل نصب سقف کناف را مدنظر قرار داد.

این حرفه زیبا با وجود تسریع و تسهیل در نصب و اجرا به ابزارهای مخصوص به خود مانند:

  • سوهان گرد
  • ریسمان رنگی
  • دستگیره حمل پانل
  • گرد بر
  • پخ زن

نیاز داشته و جهت خرید با قیمت منصفانه این لوازم می‌توانید با کناف احسانی 09121873820 تماس بگیرید.

3.5/5 - (4 امتیاز)
سقف کناف اتاق خواب با جدیدترین نمونه کار+قیمت روز
برچسب ها:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با ما تماس بگیرید