• 09121873820
  • تهران_سعادت آباد_میدان کاج_خیابان سوم غربی

جدیدترین مدل‌های سقف کاذب آلومینیومی و ماهرترین نصاب سقف‌کاذب آلومینیومی

سقف کاذب آلومینیومی از انواع سقف‌های کاذب بوده و بیشتر در مراکز صنعتی، اداری، تجاری یا محیط‌های بهداشتی به کار گرفته شده است. با توجه متریال آلومینیوم، این سقف وزن بسیار سبکی داشته و ظاهر ساده، شیک و چشم‌نواز به محیط خواهد داد. سقف‌های آلومینیومی کاذب در انواع مختلفی مانند: نمایان، پنهان، دامپا، لوور و گریلیوم تولید شده و هر عملکرد خاصی را در مکان‌های متفاوت دارند. تنوع در طرح و رنگ سقف‌کاذب آلومینیومی امکان ایجاد دکوراسیونی شیک و هماهنگ را ایجاد خواهد کرد.

سقف‌های کاذب آلومینیومی دارای مزایای مختلفی از جمله: مقاومت در برابر حرارت، رطوبت، آتش‌سوزی و ضربه، وزن پایین، شستشوی آسان، امکان تعمیر و نصب راحت را داشته و همچنین بهترین انتخاب برای پوشش سقف ادارات و کارخانجات محیط‌های شرجی به شمار خواهند رفت. طی این مقاله به معرفی انواع سقف ‌کاذب آلومینیومی و بهترین متخصصین در نصب انواع سقف کاذب پرداخته خواهد شد. در صورت علاقه‌مندی به کسب اطلاعات بیشتر درباره سقف‌کاذب آلومینیومی و نکات مربوط به آن، تا انتهای این مقاله با مجموعه کناف احسانی همراه باشید.

سقف کاذب آلومینیومی
سقف کاذب چوبی برای سالن
سقف کاذب چوبی برای سالن
سقف کاذب با تایل آلومینیومی
سقف کاذب با تایل آلومینیومی

معرفی سقف کاذب آلومینیومی و کاربرد آن

سقف کاذب آلومینیومی به مانند هر سقف کاذب دیگری، با سایر عناصر ساختمان هماهنگ شده و محیطی چشم‌نواز را ایجاد خواهد کرد. بیشتر از این پوشش در محیط‌های رسمی مانند: مراکز اداری یا تجاری استفاده شده و گزینه بسیار مناسبی برای مخفی نمودن تأسیسات سقف است. تمام ویژگی‌های اصلی سقف‌کاذب آلومینیومی از نام آن مشخص است. این سقف از جنس آلومینیوم بوده و عمدتاً در اندازه‌های 60*60 یا 30*30 تولید خواهند شد. البته در صورت نیاز، تایل‌های سقف‌کاذب آلومینیومی به شکل مستطیل هم تولید خواهد شد.

تایل‌های سقف آلومینیومی در سه طرح ساده، وسط پانچ و تمام پانچ ساخته خواهند شد. این نوع سقف وزن کمی داشته و با توجه به متریال مورد استفاده، ظاهر لوکسی را به فضای اداری خواهد داد. سقف‌کاذب آلومینیومی کاربردهای بسیاری داشته و در محیط‌های مختلفی مانند: پوشش سقف استخرهای سرپوشیده و سالن‌های سرپوشیده، کارخانجات صنعتی، ساختمان‌های اداری، سالن فرودگاه‌ها، بیمارستان و آزمایشگاه، سالن‌های تئاتر و سینماها استفاده خواهد شد.

انواع سقف کاذب آلومینیومی طرح سال

سقف‌های کاذب آلومینیومی در انواع مختلفی تولید و ارائه شده و هر یک کاربرد خاصی دارند. مواد اولیه مرغوب و با کیفیت نقش بسیار مهمی در نتیجه نهایی خواهد داشت. در ادامه انواع سقف‌کاذب آلومینیومی به ‌صورت خلاصه توضیح داده شده است.

سقف کاذب آلومینیومی نمایان یا lay-in

سقف‌کاذب آلومینیومی نمایان یا lay-in در صورت نیاز به دسترسی به تأسیسات مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این نوع سقف، تایل‌ها به شکل T نصب شده و برای تعمیر یا دسترسی به تأسیساتی که توسط سقف کاذب پوشانده شده، نیازی به ‌جابجایی آن‌ها نیست. تایل‌های آلومینیومی lay-in در دو مدل لبه‌دار و بدون لبه تولید خواهند شد.

سقف کاذب آلومینیومی پنهان یا clip-i

در صورتی که نیازی به دسترسی به تأسیسات مخفی پشت سقف کاذب نباشد، می‌توان از سقف پنهان یا clip-i استفاده نمود. در این نوع پوشش، فاصله‌ای بین تایل‌های آلومینیومی وجود نداشته و تمامی آن‌ها به‌ صورت پوسته و کنار هم قرار خواهند گرفت. این مدل نسبت به مدل سقف نمایان جلوه زیبا و تمیزتری را به فضا خواهد داد. سقف کاذب پنهان بیشتر در فضاهای بهداشتی، مانند: بیمارستان‌ها و کارخانه‌های مواد غذایی به کار گرفته خواهند شد.

سقف کاذب دامپا آلومینیومی یا Dampa Ceiling System

سقف کاذب دامپا با شکل دادن ورق کویل در اندازه‌های 100 و 200 میلی‌متری تولید و ارائه خواهند شد. این سقف‌ها به شکل کوره‌ای یا به کمک رنگ‌های پودر الکترواستاتیک رنگ‌آمیزی شده و در رنگ‌های مختلفی در بازار وجود دارند. با توجه به امکان تهیه رنگ‌های هماهنگ با دکوراسیون فضا، می‌توان هارمونی زیباتری را ایجاد نمود. سقف دامپا به دو شکل ساده و سوراخ‌دار وجود دارند. سقف‌های سوراخ‌دار یا پانچ دار معمولاً عایق صدا بوده و در برابر حوادثی چون آتش‌سوزی مقاوم هستند. این سقف‌ها قابل شستشو و بازیافت بوده و امکان دسترسی راحت به تأسیسات را نیز فراهم خواهند کرد.

سقف کاذب آلومینیومی خطی
سقف کاذب آلومینیومی خطی
سقف کاذب آلومینیومی بافل
سقف کاذب آلومینیومی بافل

سقف کاذب آلومینیومی لوور

سقف‌های لوور باز بوده و به شکل نواری یا طولی کنار هم قرار خواهند گرفت. این سقف‌ها به دو شکل تیغه‌ای و پروفیلی تولید خواهند شد. مدل پروفیلی سقف لوور به شکل نواری بوده و به همین شکل نیز در ساختمان‌ها استفاده خواهد شد. سقف‌های تیغه‌ای عایق حرارت و صوت بوده و به ‌صورت متحرک تولید خواهند شد. در صورت استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید سقف‌های تیغه‌ای، این سقف‌ها به یکی از با دوام‌ترین سقف‌های کاذب موجود در بازار تبدیل خواهند شد.

سقف کاذب گریلیوم

سقف کاذب گریلیوم یکی دیگر از انواع سقف‌های کاذب آلومینیومی با کاربرد دکوراتیو بوده و یک سقف باز با سوراخ‌های چهار ضلعی است. این سقف طرح سلولی داشته و به سوراخ‌های چهار ضلعی خود معروف است. سقف گریلیوم مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدن داشته و امکان نصب هواکش و لامپ در بین اجزای آن وجود دارد. این نوع سقف آلومینیومی در سه تیپ: A، B و C تولید شده که هر یک ابعاد متفاوتی دارند.

سقف کاذب آلومینیومی نواری
سقف کاذب آلومینیومی نواری
سقف کاذب آلومینیومی قیمت
سقف کاذب آلومینیومی قیمت

مزایای نصب سقف آلومینیومی کاذب

از سقف‌های کاذب برای تغییر دکوراسیون و ایجاد نمای جدید در فضا استفاده شده و هر یک از انواع سقف‌های کاذب مزایای تقریباً یکسانی دارند. سقف‌های کاذب آلومینیومی که در مدل‌های مختلفی تولید شده‌اند نیز از این قاعده مستثنا نیستند. مهم‌ترین مزیت سقف‌کاذب آلومینیومی: مقاومت آن در برابر آتش‌سوزی و رطوبت بوده که باعث شده به سقف کاذبی مقرون‌ به‌صرفه و مقاوم برای استفاده در مراکز تجاری، اداری و بهداشتی تبدیل شود. در ادامه برخی از مزایای اصلی سقف آلومینیومی کاذب ارائه شده‌اند:

  • مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت
  • تنوع طرح و رنگ مختلف
  • امکان دسترسی به تأسیسات سقف اصلی
  • وزن سبک
  • شستشو و نظافت راحت
  • عایق صوتی
  • مقاوم در برابر ضربه و حرارت
  • قیمت مناسب
  • امکان تعمیر راحت
  • طول عمر بسیار بالا
سقف کاذب آلومینیومی از نوع سلول مشبک باز
سقف کاذب آلومینیومی از نوع سلول مشبک باز
سقف کاذب آلومینیومی حمام
سقف کاذب آلومینیومی حمام

استعلام قیمت سقف کاذب آلومینیومی لاکچری از بازار امروز

تعیین قیمت سقف‌کاذب آلومینیومی به موارد مختلفی مانند: رنگ، طرح، نوع سقف، ارتفاع مورد نظر داشته و تمامی موارد باید با توجه به سلیقه و نظر مشتری مشخص شوند. مجموعه کناف احسانی یکی از بهترین مجموعه‌ها در حوزه تولید و نصب انواع سقف کاذب است. این مجموعه دارای مشاوران و متخصصین ماهر بوده و اقدام به تأمین مرغوب‌ترین مواد اولیه سقف کاذب و نصب آن‌ها با بهترین قیمت نموده است. این مجموعه از ابتدا تا انتخاب کنار همراه شما بوده و با مشاوره‌ها و تخصص کارکنان خود، نتیجه دلخواه شما را به ارمغان خواهد آورد. جهت دریافت قیمت سقف‌کاذب آلومینیومی مورد نظر و هزینه نصب، از طریق راه‌های ارتباطی با کناف احسانی تماس بگیرید.

سقف کاذب چوبی برای پذیرایی
سقف کاذب چوبی برای پذیرایی
سقف کاذب آلومینیومی دستشویی
سقف کاذب آلومینیومی دستشویی

بهترین نصاب سقف آلومینیومی کاذب در تهران

جدا از کیفیت و زیبایی سقف کاذب، مهارت، تجربه و استعداد نصاب نیز نقش مهمی در بی‌نقص بودن نتیجه نهایی خواهد داشت. سقف یکی از اجزای اصلی هر ساختمانی بوده و در انتخاب نصاب سقف کاذب باید دقت نمود. استفاده درست و به‌ جا از مواد مرغوب منجر به چند برابر شدن مزایای سقف کاذب خواهد شد. مجموعه کناف احسانی با داشتن سال‌ها تجربه و استفاده از بهترین مشاورین، متخصصین و نصابان این حوزه، در تلاش است تا بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان ارائه دهد.

مجموعه کناف احسانی به تأمین و فروش مواد اولیه در حوزه انواع سقف کاذب پرداخته و ارائه نتیجه دلخواه شما را تضمین خواهد کرد. برای دریافت مشاوره رایگان و هماهنگی جهت خرید و نصب انواع سقف‌کاذب آلومینیومی با شماره … یا از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ با این مجموعه تماس حاصل کنید.

نمونه کارهای اجرا و سقف کاذب آلومینیومی جدید

در این بخش، نمونه‌هایی از نصب سقف کاذب آلومینیومی توسط مجموعه کناف احسانی ارائه شده‌اند. در صورتی که فضای مورد نظر شما نیاز به تغییر دکوراسیون داشته یا علاقه‌مند به استفاده از سقف کاذب آلومینیومی هستید، کافی است با کناف احسانی تماس گرفته و از مشاوره‌های رایگان این مجموعه بهره‌مند شوید. مشاورین مجرب این مجموعه در تمام ساعات کاری روز آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز هستند.

سؤالات متداول

در این قسمت از مقاله، مجموعه کناف احسانی به ابهامات و سؤالات رایج درباره سقف کاذب آلومینیومی پاسخ خواهد داد. در صورت وجود هرگونه سؤال، آن را از طریق بخش نظرات با ما در میان گذاشته تا مسئولین این مجموعه در کوتاه‌ترین زمان به شما پاسخ دهند.

عیب اصلی سقف آلومینیومی قیمت بیشتر آن نسبت به سایر سقف‌های کاذب است. بعلاوه، این سقف‌ها مقاومت پایینی در برابر ضربه‌های شدید دارند. کمبود نیروی متبحر و ماهر برای نصب سقف آلومینیومی نیز باعث شده برخی از این سقف‌ها نیاز به تعویض زودهنگام و ایجاد هزینه‌های اضافی داشته باشند. مجموعه کناف احسانی نصابان باتجربه خود را به سراسر ایران اعزام نموده و در نتیجه می‌توان از مناسب بودن مواد اولیه و نصب درست سقف اطمینان داشت.

سقف کاذب آلومینیوم در برابر رطوبت مقاوم بوده و در نتیجه برای محیط‌های شرجی و مرطوب مناسب است.

برای تماس با مجموعه کناف احسانی می‌توان از طریق شماره تلفن …. یا پیام‌رسان واتس‌آپ با این مجموعه ارتباط برقرار نمود.

مجموعه کناف احسانی با سابقه بیش از 15 سال در حوزه سقف کاذب، بهترین مرجع برای دریافت مشاوره در حوزه طراحی و نصب سقف کاذب است. برای دریافت مشاوره رایگان از طریق پل‌های ارتباطی با این مجموعه تماس بگیرید.

قراردادهای کاری مجموعه کناف احسانی به‌ صورت پروژه‌ای بوده و متخصصین این مجموعه جهت طراحی و نصب انواع سقف کاذب به سراسر کشور اعزام خواهند شد.

بله، سقف کاذب آلومینیومی عایق صدا بوده و امکان حفاظت آکوستیک دارند. همین امر باعث مناسب بودن این نوع سقف برای سینماها و سالن‌های آمفی‌تئاتر شده است.

در صورت نیاز به دسترسی به تأسیسات پنهان شده زیر سقف کاذب، بهتر است از سقف کاذب نمایان استفاده نمود. این نوع سقف برای تمام مراکز تجاری، اداری و مراکز اجتماع مناسب است.

نصابان مجموعه کناف احسانی با تجربه و مهارت کافی آماده خدمت‌رسانی و اعزام به سراسر کشور هستند.

سقف آلومینیومی برای تمامی ساختمان‌ها مناسب بوده و می‌توان از انواع سقف‌های کاذب آلومینیومی برای مغازه و اداره استفاده نمود.

سقف آلومینیومی یک سقف سبک و مناسب پارکینگ است. این سقف ضد حریق بوده و در برابر حرارت مقاوم است. همچنین کیفیت و طول عمر بالایی داشته و در نتیجه برای زیباسازی پارکینگ مورد توجه افراد بسیاری قرار خواهد گرفت.

سقف‌کاذب آلومینیومی برخلاف سایر سقف‌های کاذب به مهارت و تجربه زیادی برای نصب نیاز دارد. به دلیل نبود نصابان با تجربه کافی در این زمینه، طول عمر سقف‌ها کاهش یافته و مالکین مجبور به تعویض زودهنگام برخی تایل‌های سقف‌ها هستند. مجموعه کناف احسانی نصابان حرفه‌ای و آموزش دیده‌ای در این زمینه داشته و این افراد را به تمامی نقاط کشور اعزام خواهد کرد.

مجموعه کناف احسانی با سابقه طولانی‌مدت در حوزه سقف‌های کاذب اقدام به تأمین تجهیزات مربوط به سقف آلومینیومی کاذب کرده است. با خرید از این مجموعه، می‌توان از کیفیت و مرغوبیت کالا اطمینان داشت.

Rate this post
جدیدترین مدل‌های سقف کاذب آلومینیومی و ماهرترین نصاب سقف‌کاذب آلومینیومی
برچسب ها:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با ما تماس بگیرید