• 09121873820
  • تهران_سعادت آباد_میدان کاج_خیابان سوم غربی

جدیدترین مدل های سقف کناف ساده برای منزل و مغازه

زیبایی در سادگی است! جمله‌ای مشهور که از زبان بسیاری از افراد شنیده شده و چنین اشخاصی به طور معمول در انتخاب طرح و رنگ لباس، محیط ساختمان و تجهیزات مورد استفاده از این شعار بهره خواهند برد. حضور انسان در ساختمان امری اجتناب‌ناپذیر بوده و برای طراحی، نقاشی و تزئین دیوارهای خانه و مغازه هزینه‌های زیادی انجام خواهد شد. اما طراحان داخلی حرفه‌ای سقف را دیوار پنجم ساختمان دانسته و در معماری داخلی امروزی برای دیزاین سقف، حداقل اقدام به طراحی سقف کناف ساده خواهند زد.

طراحی، اجرا و پیاده‌سازی سقف کناف ساده دارای پیچیدگی خاص خود بوده و محل قرارگیری بخش‌ها از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. مهم‌ترین مزیت سقف‌کناف ساده را می‌توان افزایش تاثیرگذاری چینش و چیدمان لوازم داخل منزل، فروشگاه یا اداره دانست و با توجه به استفاده از رنگ‌های خنثی شاهد توجه حاضرین به فضای اصلی معطوف خواهید بود. طی این مقاله به بررسی جدیدترین مدل‌های سقف ساده با کناف خواهیم پرداخت. در صورت علاقه‌مندی به مشاهده تازه‌ترین نمونه کارهای سقف کناف ساده تا انتهای این مقاله با بخش وبلاگ مجموعه کناف احسانی همراه باشید.

سقف کناف ساده
سقف کناف ساده
قیمت اجرای سقف کناف ساده
قیمت اجرای سقف کناف ساده

آشنایی با سقف کناف ساده

تنوع طرح و نقش بر اساس قسمت خاصی از ساختمان مثل: اتاق خواب، پذیرایی، آشپزی و فروشگاه بسیار بالا بوده ولی سلیقه‌ها با یکدیگر متفاوت است! در طراحی فضای داخلی و سبک‌های معماری جدید دیگر خبری از رنگ‌های تند، خیره‌کننده و شلوغ نبوده و به‌کارگیری انواع رنگ خنثی جهت تکمیل دیزاین چیدمان لوازم اصلی ساختمان رواج خاصی پیدا کرده است. استفاده از سقف کناف ساده با بستر رنگ اصلی روشن یا تیره و استفاده از اشکال هندسی با رنگ متضاد یا تکمیل‌کننده طرح دیوارها موجب افزایش زیبایی محیط داخلی خواهد شد.

حتی در بسیاری از موارد با نصب تعداد محدودی منبع نور رنگی و تکنیک‌های نورپردازی در سقف کناف شاهد افزایش نمای سقف خواهید بود. سقف‌کناف ساده در تمام فضاهای خانه مثل: اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه، راهرو و پارکینگ در کنار ساختمان با کاربری اداری و تجاری قابلیت پیاده‌سازی را دارد. کاهش هزینه‌های طراحی، اجرا و تداوم مدت زمان استفاده از آن به نسبت دیگر سقف‌های کناف و کاذب موجب شده تا دچار معضل از مد افتادگی نشود. پیاده‌سازی این ساده‌ترین نوع سقف کناف در منازل با متراژ مختلف کوچک، متوسط و بزرگ مقدور بوده و جهت حصول بهترین نتیجه باید از خدمات بهترین کناف کار کشور (کناف احسانی) بهره ببرید.

مزیت نصب سقف کناف ساده

مزایای طراحی و نصب بهترین سقف کناف ساده با توجه به محیط ساختمان مسکونی، اداری و تجاری شما شامل موارد موجود در لیست زیر است:

  • تنوع طرح و رنگ
  • ابعاد متناسب با متراژ محل نصب
  • ایجاد هارمونی رنگی بین سقف با کف، دیوار و دیگر لوازم مورد چینش
  • کاهش هزینه نصب به سایر مدل‌های سقف کناف و کاذب
  • تزیین با نورپردازی خاص و شیک
  • امکان تغییر و ترمیم
  • مقاوم در برابر رطوبت و حریق
  • ایجاد فضای ساده و به دور از تجملات
  • عایق صوتی و حرارتی
  • مقاوم در برابر زلزله
  • توجه حاضرین به قسمت‌های اصلی ساختمان
  • طول عمر بالا
  • زمان نصب کمتر به نسبت دیگر سقف‌های کاذب
  • متناسب با مد روز طی سال‌های زیاد
  • امکان استفاده از محیط داخلی پس از اتمام نصب
قیمت سقف کاذب سفید ساده

انواع کناف ساده سقفی

سقف کناف ساده دارای مدل‌های مختلفی بوده و بر اساس طرح، رنگ و محل استفاده به گروه‌های زیادی تقسیم شده است. در ادامه مقاله با برخی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نمونه‌های کناف ساده برای سقف کاذب را مورد بررسی قرار خواهیم داد؛ جهت آشنایی با آن‌ها تا انتهای همراه کناف احسانی باشید.

سقف کناف ساده و شیک
سقف کناف ساده و شیک
قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی ساده

کناف تک رنگ ساده

استفاده از رنگ خنثی تیره و روشن برای بستر اصلی کار و در ادامه به‌کارگیری نورپردازی و اشکال هندسی خاص جهت تکمیل طراحی موجب ایجاد جلوه‌های خاص و ساده خواهد شد. استفاده از این سبک سقف ساده کناف برای محیط‌های بزرگ بسیار مناسب بوده و انتخاب دیگر قسمت‌های ساختمان مثل: نرده‌ها، سرامیک کف، طرح دیوارها، تابلوها و لوازم تزئینی از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. حتی بهره‌برداری از انواع گلدان متناسب با طراحی داخلی ساختمان نیز ایده جالبی بوده و فضای خانه را شیک خواهد نمود.

کناف سقفی ساده فروشگاهی

محیط‌های کاری برای نمایش کالا و محصولات خاص مورد استفاده قرار گرفته و با ایجاد فضایی مناسب جهت افزایش تمرکز مشتری روی اجناس حائز اهمیت است. استفاده از رنگ‌های مناسب برای سقف و کف فروشگاه و نصب اشکال هندسی متناسب با فضای شغلی در کنار نورپردازی گسترده یا نقطه‌ای به زیبایی فروشگاه کمک کرده و در نهایت مشتریان با دست پر از مغازه خارج خواهند شد. طراحی و اجرای این نوع سقف کناف به تبحر و تجربه کاری بالایی نیاز داشته و در انتخاب استاد کار مناسب محیط‌های فروشگاهی باید دقت کافی را داشته باشید.

سقف کناف ساده پذیرایی
سقف کناف ساده پذیرایی
سقف کناف ساده اتوبوسی
سقف کناف ساده اتوبوسی

سقف کناف ساده پذیرایی

هال و پذیرایی قلب خانه بوده و با توجه به قرارگیری تلویزیون در مرکز قسمت نشیمن به همراه مسیر دسترسی آشپزی، اتاق خواب، لاندری روم و دیگر بخش‌های منزل باید بهترین طرح و نقش را برای سقف آن انتخاب کنید. علاقه شدید به ساده بودن طراحی معماری ساختمان و استفاده از اِلمان‌های ساده موجب بهبود نمایش تجهیزات اصلی چیدمان منزل خواهد شد. نورپردازی مناسب و رنگی نیز به بهبود لطافت فضا کمک کرده و زیبایی منزل را در چشم مهمانان چند برابر افزایش خواهد داد.

سقف کناف ساده آشپزخانه

عده‌ زیادی از مردم طراحی آشپزخانه را تنها محدود به نصب کابینت و پیشخوان اوپن می‌دانند. اما در صورت وجود قسمت ساده و خالی از هرگونه طراحی شاهد نوعی نمای بصری زشت در دل بهترین کابینت و پیشخوان آشپزی خواهید بود. همچنین با نصب سقف کناف ساده آشپزی می‌توانید به نمایش چشمگیر و هر چه بهتر کابینت‌های خود نیز کمک کرده و آن‌ها را از نسل قدیم به جدید ارتقاء دهید! نسل جدید کابینت‌ها تا سقف ساختمان امتداد داشته و با کاهش فاصله سقف اصلی با کابینت‌های قدیمی خود امکان صرفه‌جویی اقتصادی را نیز خواهید داشت.

کناف سقف ساده و زیبا
کناف سقف ساده و زیبا
طرح ساده کناف برای سقف
طرح ساده کناف برای سقف

کناف ساده آسمان مجازی و آینه کاری

استفاده از آینه‌کاری منظم یا تکه‌ای در کنار نصب سقف آسمان مجازی نیز برای منازل با متراژ کوچک، متوسط و بزرگ مناسب خواهد بود. انتخاب هر کدام از این حالت‌ها بسته به سلیقه شخصی مالک ساختمان داشته و بر اساس نظر کارشناسان طراحی داخلی نیز می‌توان کار نصب سقف کناف را انجام داد. ترکیب آینه‌کاری با نورپردازی به خلق فضای ساده و شیک منجرب شده و زیبایی منحصر به فردی به محیط خواهد بخشید.

استعلام قیمت سقف کناف ساده

قیمت تمام شده سقف کناف ساده به نسبت سایر سقف‌های کاذب کمتر بوده و سرعت پیاده‌سازی بیشتری نیز خواهد داشت. جهت مدیریت هر چه بهتر هزینه‌ها می‌توانید از خدمات مجموعه کناف احسانی برای استعلام قیمت و خرید محصولات مصرفی صفحات پانل و چسب‌های خاص بهره ببرید. همچنین در صورت نیاز امکان بهره‌برداری از خدمات رایگان مشاوره، طراحی و اجرای کناف ساده سقف و دیواری را از سوی این مجموعه خواهید داشت. جهت ارتباط با واحد پشتیبانی و فروش جهت خرید و هرگونه دریافت قیمت لحظه‌ای با شماره تلفن … تماس حاصل فرمایید.

سقف کناف ساده شیک
سقف کاذب ساده برای مغازه
سقف کاذب ساده برای مغازه

ماهرترین نصاب کناف کار سقف ساده در تهران و اصفهان

طراحی نقشه به صورت رایانه‌ای یا ذهنی متناسب با سلیقه افراد امکان آزمون خطای مناسبی داشته ولی هرگونه اشتباه در زمانی پیاده‌سازی منجرب آسیب به ساختمان، افزایش هزینه و زمان آماده‌سازی را در پی خواهد داشت. از این رو انتخاب بهترین کناف‌کار در سطح شهرهای بزرگ مثل: تهران، اصفهان و مشهد امری سخت بوده و باید بر پایه نمونه‌کارهای متفاوت قبلی اقدام به استخدام نصاب کناف سقفی کنید. مجموعه کناف احسانی با سابقه کاری بالای 15 سال قادر به طراحی، مشاوره، فروش لوازم اولیه، اجرای صحیح و سریع هرگونه کناف سقفی خواهد بود. جهت تماس با مجموعه کناف احسانی با شماره … تماس بگیرید.

جدیدترین مدل سقف کناف ساده برای خانه و فروشگاه

در این قسمت از مقاله تعدادی از تصاویر سقف کناف ساده برای منزل، فروشگاه و واحد اداری انجام شده توسط مجموعه کناف احسانی برای شما عزیزان آماده شده است. با مشاهده نمونه‌کارهای ثبت شده با خیالی آسوده ساخت یا تعمیر واحد ساختمانی خود را به کناف احسانی بسپارید.

سوالات متداول

در این بخش از مقاله آشنایی با جدیدترین مدل‌های سقف کناف ساده برای خانه و فروشگاه به سوالات احتمالی شما پاسخ خواهیم داد. در صورتی بروز پرسش جدید آن را از طریق بخش نظرات همین مطلب یا ارتباط با بخش فروش مجموعه کناف احسانی مطرح کرده و به جواب مناسب برسید.

به طور معمول تمام مدل‌های سقف کاذب و کناف متناسب با فضای مد روز و تجهیزات آن سال مورد نصب قرار خواهند گرفت. اما سقف کناف ساده با دارا بودن اشکال و اِلمان‌های بدون نقش و نگار خاص طی سال‌های زیادی قابل استفاده خواهد بود.

  • کاهش هزینه تعمیر و نگهداری
  • ماندگاری بالا
  • تنوع طرح و رنگ
  • سهولت نصب و تسریع روند اجرایی
  • امکان تغییر دکوراسیون وسایل داخل ساختمان با عوض کردن رنگ نورپردازی
  • عایق صوتی و حرارتی
  • مقاوم در برابر حریق و زلزله
  • ایجاد هارمونی سبک معماری ساختمان با سبک چیدمان امروزی

با استفاده از خدمات مجموعه کناف احسانی امکان بهره‌مندی از سرویس‌های: خرید مواد اولیه، مشاوره، طراحی و پیاده‌سازی انواع سقف کناف را در سراسر ایران خواهد داشت.

سقف کناف معمولی و ساده برای ساختمان با کاربری مسکونی، تجاری و اداری در تمامی متراژها قابل پیاده‌سازی است. اهمیت استفاده از نورپردازی در منازل کوچک در جهت بزرگتر نمایش دادن خانه امری مهم بوده و از طریق سقف ساده کناف قابل اجرا خواهد بود.

در صورت نیاز به خرید لوازم اولیه سقف کناف می‌توانید با واحد فروش مجموعه کناف احسانی تماس گرفته و انواع پانل کناف را در کنار دیگر تجهیزات مورد تهیه قرار دهید.

5/5 - (2 امتیاز)
جدیدترین مدل های سقف کناف ساده برای منزل و مغازه
برچسب ها:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با ما تماس بگیرید