• 09121873820
  • تهران_سعادت آباد_میدان کاج_خیابان سوم غربی

آشنایی با اهمیت جدید‌ترین نور‌پردازی سقف کناف شیک و لاکچری

در زمان تغییر دکوراسیون داخلی، توجه به سقف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نور‌پردازی جایگاه ویژه و بخش جدانشدنی در ایجاد طرح آن دارد. نور‌پردازی سقف کناف تاثیر بسیار مثبتی بر زیبا‌سازی سقف خانه یا محیط اداری داشته و همچنین موجب افزایش حس آرامش و جذابیت محیط خواهد شد. سقف کناف از روش‌های جدید در طراحی دکوراسیون داخلی بوده و بهره‌مندی از نور‌پردازی سبب بهبود سطح کیفی سقف خواهد شد.

پیاده‌سازی و نصب سقف‌های کناف به اجرای انواع نور‌پردازی کمک کرده و از طرفی توجه به ارتفاع سقف و نوع منابع نوری (لامپ‌ها) در هنگام استفاده از این تکنیک در سقف کناف بسیار مهم است. طی این مقاله در رابطه با نور‌پردازی سقف کناف اطلاعات مناسبی در اختیار شما قرار خواهیم داد. در صورت علاقه به آشنایی با مدل‌های متنوع نور‌پردازی در سقف کناف و مشاهده نمونه کارهای برتر سقف کناف؛ تا انتها این مطلب با کناف احسانی همراه باشید.

نورکاری سقف
انواع نورپردازی کناف سقف
انواع نورپردازی کناف سقف
آموزش نورپردازی سقف کاذب کناف
آموزش نورپردازی سقف کاذب کناف

نقش و تاثیر نور‌پردازی در سقف کناف

ظاهرا میان سقف کناف و نور‌پردازی، هیچ نوع ارتباطی وجود ندارد؛ اما با وجود نصب سقف کناف در محیط اداری یا مسکونی، فضا مناسب جهت انجام تکنیک نور‌پردازی شکل خواهد گرفت. تمام نکات جهت رعایت نور‌پردازی سقف کناف منجر به ایجاد فضای شیک و منحصر به‌فرد خواهد شد. تناسب میان نور‌پردازی سقف کناف و سبک دکوراسیون داخلی محیط، منجر به افزایش زیبایی، جذابیت جلوه‌های خاص بصری فضا خواهد شد. امروزه استفاده از سقف کناف در منازل با استقبال چشمگیری مواجه شده و دیزاینر با توجه به قسمت‌های مختلف نوعی نور‌پردازی خاص را به کار خواهد گرفت. به‌دلیل ایجاد جلوه خارق العاده در شیوه نورپردازی مخفی با بیشترین استقبال مواجه شده است.

معرفی روش‌های نور‌پردازی

در سال‌های قبل نور‌پردازی، صرفا برای زیبا‌تر شدن کل یا بخشی از ساختمان بود؛ اما امروز از آن به عنوان علم یاد خواهند کرد. با آشنایی کامل از علم روانشناسی رنگ‌ها، طراحی داخلی و پیاده‌سازی آن در نور‌پردازی سقف کناف موجب ایجاد فضا داخلی چشم‌نواز خواهد شد. در ادامه با انواع روش‌های نورپردازی و تاثیر مثبت آن در سقف کناف بیشتر آشنا خواهید شد:

نورپردازی محیطی سقف‌کناف

در این نور‌پردازی سقف کناف از انواع چراغ‌های آویز مانند: لوستر به‌کار گرفته خواهد شد تا نوری فراگیر به محیط بخشیده شود. از دیگر تجهیزات مورد استفاده در تکنیک نورپردازی محیطی دیوارکوب، نورافکن و پنل‌های سقفی بوده و به‌کارگیری هر کدام در  فضا داخلی سبب روشنایی یکدست خواهد شد. این شیوه بیشتر مناسب محیط‌های چون: تالار، سالن اجتماعات و کافی شاپ است.

بهترین نورپردازی سقف کناف
بهترین نورپردازی سقف کناف
تصاویر نورپردازی سقف با کناف
تصاویر نورپردازی سقف با کناف

نورپردازی متمرکز سقف کناف

افراد با استفاده از تکنیک نور متمرکز، به‌دنبال برجسته کردن یا تاکید بر یک نقطه خاص در محیط بوده و از این روش بیشتر در سبک مدرن استفاده خواهد شد. به‌طور مثال چند تصاویر و تابلو‌های نقاشی مدرن بر روی دیوار بخشی از اتاق پذیرایی نصب کرده و سپس به‌واسطه این تکنیک، آن‌ها را برجسته کنید. منابع‌ نور روشنایی در این شیوه نورپردازی باید دارای رنگی خاص و شدت نور زیاد باشند.

نورپردازی مخفی سقف کناف

بیشترین و پرکاربرد‌ترین تکنیک نور‌پردازی کناف، نور مخفی بوده و هنگام به‌کار‌گیری از این روش در سقف هیچ لامپ یا چراغی دیده نخواهد شد. در زمان انتخاب این تکنیک باید به عواملی چون: ارتفاع سقف، طرح کناف و سبک چیدمان وسایل در محیط توجه و نگاه ویژه‌ای داشت. از  این روش علاوه بر سقف، در پشت دیوار‌ کناف و کاذب نیز می‌توان استفاده کرد. پیاده‌سازی تکنیک نورپردازی مخفی نیاز‌مند مهارت و تخصص کناف کار کار حرفه‌ای است.

قیمت نورپردازی سقف کاذب
قیمت نورپردازی سقف کاذب
نحوه نورپردازی سقف کاذب
نحوه نورپردازی سقف کاذب
نورپردازی در کناف سقف

نورپردازی نقطه‌ای سقف کناف

معمولا از این روش جهت ایجاد روشنایی بیشتر به محیط برای انجام کار‌‌های مانند: مطالعه، خیاطی، آشپزی و نظافت استفاده خواهد شد. نور‌پردازی نقطه‌ای، وظیفه‌ای جز تکمیل کردن نور عمومی نداشته و کلید خاموش و روشن کردن آن‌ها، مستقل از یکدیگر باید باشد. از این شیوه برای دیزاین اختصاصی ویژه در رستوران، کافی شاپ و فروشگاه لباس می‌توان استفاده کرد.

نور‌پردازی سقف کناف در ساختمان

استفاده از انواع سقف کناف و طرح‌های متفاوت آن، در بخش‌های مختلف خانه و محیط‌های اداری با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است. در نتیجه هنگام نصب سقف کناف، استفاده از تکنیک‌های متفاوت نور‌ بر زیبایی محیط و جذابیت آن خواهد افزود. جهت تکمیل و افزایش انواع سقف کناف امکان به‌کار‌گیری انواع منابع روشنایی و نورپردازی را در بخش‌های مختلف خانه داشته و در ادامه هر کدام به تفکیک مورد بررسی قرار گرفته است:

نورپردازی سقف با کناف قیمت
نورپردازی سقف با کناف قیمت
نورپردازی سقف با کناف

نور‌پردازی سقف کناف آشپزخانه

بیشتر آشپزخانه‌های ساختمان‌های نو‌ساز به‌شکل اوپن بوده و این نوع طراحی زمان استفاده از کناف در سقف، بر میزان جذابیت کل محیط خانه خواهد افزود. لامپ‌های که امکان نور‌دهی به سمت بالا و پایین را دارند، جهت نصب در آشپزخانه توصیه شده است. هنگام طراحی نور‌پردازی سقف کناف آشپزخانه، ابتدا یک منبع نور اصلی در نظر بگیرید. سپس به‌واسطه لامپ‌های LED رنگی در زیر کابینت‌های بالایی یا هالوژن، زیبایی آشپزخانه را دو چندان کنید.

نور‌پردازی سقف کناف اتاق خواب

با توجه به وجود نور طبیعی در اتاق خواب، حتما از لوستری که مناسب با سقف کناف و سبک دکوراسیون اتاق استفاده کنید. در صورت تمایل می‌توان از لامپ‌های رنگی LED برای زیبایی بیشتر اتاق خواب بهره برد. به یاد داشته باشید در زمان طراحی و پیاده‌سازی نورپردازی سقف کناف اتاق خواب جهت افزایش راحتی هنگام استراحت از نور غیر مستقیم، ملایم و رنگ‌بندی مناسب مورد مصرف قرار دهید.

نور‌پردازی سقف کناف سرویس بهداشتی

در بخش سقف کناف سرویس بهداشتی، حمام و روشویی بسیاری از ساختمان‌ها، از انواع سقف‌های کاذب چون کناف، پی وی سی یا پلکسی استفاده شده است. سقف کناف این بخش جدا نشدنی ساختمان به‌واسطه پانل‌های گچی (پانل سقف کناف) پوشانده شده و به‌کمک شیوه نور مخفی، طراحی و دیزاین خواهند شد. امکان استفاده از هالوژن یا لوستر‌های کلاسیک و مدرن در نور‌پردازی سقف کناف سرویس بهداشتی، حمام و روشویی نیز وجود دارد.

نور‌پردازی سقف کناف پذیرایی

ابتدا در بخش مرکزی سقف کناف پذیرایی یک منبع نور اصلی مشخص کنید، سپس با توجه به روش‌های نور‌پردازی اقدام به طراحی و نصب دیگر منابع روشنایی نمایید. کنج‌های اتاق پذیرای محل مناسبی برای قرار دادن اشیا خاص بوده و برای برجسته کردن آن ها از نوع نورپردازی خاص کمک بگیرید. همچنین هارمونی میان چیدمان و سبک دکوراسیون داخلی و ارتفاع سقف باید مورد توجه قرار گیرد. به‌طور نمونه با بهره‌گیری از کمی خلاقیت در کنار تکنیک نورپردازی متمرکز از لوستر یا هالوژن جهت افزایش زیبایی و برجستگی میز نهار خوری بهره ببرید.  

نورپردازی سقف پذیرایی بدون کناف
نورپردازی سقف پذیرایی بدون کناف
طرح سقف آشپزخانه با کناف
طرح سقف آشپزخانه با کناف

تاثیر ارتفاع سقف بر استفاده از ترفند‌های نورپردازی

یکی از نکات مهم که باید قبل از طراحی کناف و نوع نور‌‌پردازی به آن توجه کرد، ارتفاع سقف محیط مورد نظر است. کناف یکی از انواع سقف کاذب بوده و در هنگام نصب آن، بخشی از ارتفاع سقف اصلی اشغال خواهد شد. جهت افزایش بهره‌وری نورپردازی در سقف کناف با نصاب ماهر کناف احسانی مشورت نموده و به بهترین انتخاب ممکن برای فضا داخلی خود دست یابید.

هنگام نور‌پردازی سقف کناف در سقف‌های با ارتفاع کم، از لامپ‌های LED  جهت افزایش ارتفاع اتاق بهره ببرید. همچنین می‌توانید از روش نورپردازی به‌شکل مخفی در چنین فضا‌هایی استفاده کنید. در صورت زیاد بودن ارتفاع  سقف می‌توانید از صفحات کناف در جهت پوشاندن دیوار و سقف کمک گرفته و برای تکمیل زیبایی آن از تکنیک نورپردازی (هالوژن) استفاده کنید.

مزیت استفاده از انواع تکنیک‌های تابش نور در سقف کناف

از انواع مدل‌ها و طرح‌های سقف کناف در بخش‌های مختلف خانه مانند: اتاق خواب، پذیرایی و آشپزخانه استفاده خواهد شد. به‌کمک انواع تکنیک‌‌های نورپردازی در سقف‌‌های کناف، بر زیبایی و جذابیت ساختمان می‌توان افزود. مزایایی تکنیک نورپردازی شامل لیست زیر است:

  • عمر و ماندگار بالا
  • برجسته سازی نقطه‌ای خاص
  • امکان تعویض منابع نور و تغییر رنگ آن‌ها
  • انعکاس نور مناسب
  • امکان استفاده از هالوژن یا باکس‌های نور مخفی
  • قیمت مناسب
  • تنوع طرح، رنگ و مدل
نورپردازی سقف کاذب استخر

بهترین کناف کار برای نور‌پردازی سقف کناف

استفاده از نورپردازی سقف کناف، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و مراحل اجرا تکنیک نورپردازی باید با سقف کناف تناسب وجود داشته باشد. بهترین گزینه جهت انجام تمام مراحل طراحی، تولید و نصب سقف کناف و نورپردازی، کناف احسانی است. تجربه و سابقه زیاد این مجموعه سبب تکمیل پروژه با ظرافت، زیبایی و کیفیت بالا خواهد شد.

در زمان انتخاب نوع طرح سقف کناف و نورپردازی از مشاوره رایگان مشاوران مجموعه بهره‌مند شده و با این شماره تلفن 09121873820 تماس بگیرید. در صورت تمایل به برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی به پیام‌رسان واتساپ کناف احسانی پیام ارسال کرده و جهت کسب اطلاعات لازم، استعلام قیمت، مشاوره رایگان و دیدن نمونه کار‌ها اقدام کنید.

نورپردازی سقف کاذب پی وی سی
نورپردازی سقف کاذب پی وی سی
نورپردازی سقف کاذب آشپزخانه
نورپردازی سقف کاذب آشپزخانه

استعلام قیمت نورپردازی شیک سقف کناف خانه و مغازه

استفاده از انواع مدل‌ها و طرح‌های متنوع سقف کناف جهت نصب در بخش‌های مختلف خانه و سقف کناف مغازه با استقبال بی‌نظیری از سوی مشتریان مواجه شده است. عواملی مانند: متراژ محیط، تعداد لامپ‌ها، هزینه حمل و نقل و نوع طرح کناف سقف در زمان طراحی نورپردازی بر قیمت تمام شده، تاثیر خواهند گذاشت. با توجه به این مسائل، بهترین پیشنهاد مراجعه به کناف احسانی است. این مجموعه با‌ سابقه نزدیک به 20 سال، در عرصه طراحی، تولید و نصب انواع سقف کناف شیک و لاکچری فعالیت دارد.

با توجه به نوسانات بازار و عدم ثبات قیمت مواد اولیه در کنار تفاوت متراژ ساختمان، امکان درج قیمت ثابت وجود ندارد. با فروشندگان با‌تجربه کناف احسانی جهت استعلام قیمت و خرید اقلام مورد نیاز برای نصب نورپردازی سقف کناف مغازه یا خانه خود از طریق این شماره تلفن .. تماس گرفته و با آسودگی خیال اقدام به خرید کنید.

عکس جدید‌ترین نور‌پردازی سقف کناف لوکس و قشنگ

در این بخش از جدید‌ترین عکس‌های نور‌پردازی سقف کناف امسال کناف احسانی به شما عزیزان ارائه خواهد شد. این مجموعه تصاویر شامل عکس‌های قبل و بعد نصب سقف کناف و نورپردازی محیط‌های مختلف از سوی کناف احسانی است. اکنون شما با توجه به مشاهده این عکس‌ها و طرح‌های پیشنهادی کادر خبره کناف احسانی، بهترین گزینه جهت نصب نور‌پردازی سقف کناف برای محیط مورد نظر را انتخاب کرده و مراحل اجرا آن را به نصابان ماهر کناف احسانی بسپارید.

سوالات متداول

در این بخش به پرسش‌های احتمالی شما در رابطه با نور‌پردازی سقف کناف پاسخ خواهیم داد. با شکل‌گیری سوالی جدید در رابطه با انواع شیوه‌های نورپردازی سقف کناف، به بخش نظرات همین مقاله مراجعه کرده و پرسش خود را مطرح کنید.

  • نور ملایم
  • غیر مستقیم بودن منبع نور
  • رنگ‌بندی مناسب با توجه به علم روانشناسی رنگ

مجموعه کناف احسانی با نزدیک به 20 سال سابقه در عرصه طراحی، تولید و نصب سقف کناف با مواد اولیه با‌کیفیت بهترین گزینه بوده و از طریق شماره تلفن 09121873820 با این مجموعه ارتباط برقرار کرده تا از خدمات ارزنده آن بهره‌مند شوید.

در صورت بزرگ بودن محیط سرویس بهداشتی و نگه‌داری از گیاه در آن، با استفاده از این تکنیک بر زیبایی فضا بیفزائید.

به کمک کادر متخصص مجموعه کناف احسانی یک سقف کناف شیک و لاکچری برای مغازه خود انتخاب کرده و به‌واسطه تکنیک نور مخفی و استفاده از لوستر یا هالوژن نظر مشتریان را به سوی خود جلب کنید.

در صورت استفاده از نور‌پردازی سقف کناف امکان استفاده از هالوژن، قابلیت تعمیر، قیمت مناسب و انعکاس نور را خواهید داشت.

مجموعه کناف احسانی علاوه بر نصب انواع طرح‌ها و مدل‌های سقف کناف، متریال و مواد اولیه آن‌ها را با‌کیفیت عالی جهت فروش به مشتریان عزیز ارائه خواهد داد. در صورت تمایل به خرید با شماره تلفن 09121873820 کناف احسانی تماس بگیرید.

نور مخفی از انواع تکنیک‌ها در نورپردازی است که منشا نور از دید پنهان بوده ولی بازتاب نور بر سقف قابل مشاهده است.

از طریق شماره تلفن … با مشاوران مجموعه کناف احسانی تماس بگیرید تا علاوه بر استفاده از مشاوره رایگان آن ها در زمان انتخاب طرح کناف و چگونگی نورپردازی، از مهارت نصابان خبره آن نیز بهره‌مند شوید.

4.7/5 - (4 امتیاز)
آشنایی با اهمیت جدید‌ترین نور‌پردازی سقف کناف شیک و لاکچری
برچسب ها:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با ما تماس بگیرید